کتاب نجواگر اسب

The Horse Whisperer
کد کتاب : 34666
مترجم :
شابک : 964-6743269‬
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 359
سال انتشار شمسی : 1377
سال انتشار میلادی : 1995
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب نجواگر اسب اثر نیکلاس ایوانز

در آغاز و پایان چیزی جز مرگ نبود . شاید اگر این اندیشه زودگذر بر رویایش سایه نیفکنده و او را در صبحی این چنین نادر از خواب بیدار نکرده بود ، هرگز این را نمی فهمید . وقتی چشم باز کرد ، دانست که دنیا جور دیگری شده است .ساعت زنگ دارش نشان می داد که تا زمان بیداری نیمساعتی وقت باقیست . آرام در رختخواب دراز کشیده بود و به تغییر می اندیشید . تاریک بود اما نه آنقدر که می باید.
دخترک سیزده ساله ای به نام "گریس مک لین" زمانی که با اسبش "پیلگریم" برای گردش بیرون رفته اند، دچار سانحه می شود و یک پایش را از دست می دهد. پیلگریم هم به شدت آسیب می بیند و دچار حالت جنون می شود. بر اثر این حادثه گریس روحیه اش را از دست می دهد و مادرش "آنی" درک می کند خوب شدن دخترش با بهبود پیلگریم ارتباط دارد. از این رو به "تام بوکر" که در اصطلاح در گوش اسبان نجوا می کند و رنج و آلام حیوانات را تسکین می دهد مراجعه می کند اما....

کتاب نجواگر اسب

نیکلاس ایوانز
نیکلاس اِوِنز (Nicholas Evans‎؛ زادهٔ ۲۶ ژوئیهٔ ۱۹۵۰) روزنامه‌نگار، فیلم‌نامه‌نویس، تهیه‌کننده، و رمان‌نویس اهل انگلستان است.رمان نجواگر اسب او در لیست پرفروش‌ترین رمان سال ۱۹۹۵ در ایالات متحده، که توسط نیویورک تایمزارائه شد، رتبه دهم را به خود اختصاص داد. در سال ۱۹۹۸ بر اساس آن فیلمی به کار گردانی رابرت ردفورد، با بازی کریستین اسکات توماس، به‌همراه اسکارلت جوهانسون و سم نیل ساخته شد.