کتاب اسکارلت و آیوی 3

The Dance in the Dark
(رقص تاریکی)
کد کتاب : 34724
مترجم :
شابک : 978-6002965462
قطع : پالتویی
تعداد صفحه : 372
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 9
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب اسکارلت و آیوی 3 اثر سوفی کلورلی

برای خواهران دوقلوی اسکارلت و آیوی، مدرسه شبانه روزی ترکیبی وحشتناک از مدیران قاتل، مجازات های دردناک و همکلاسی های شریر بوده است. اما سال جدید است و همه چیز در حال تغییر است.
این داستان مرموز و اسرار آمیز کتاب "اسکارلت و آیوی 3" که با عنوان فرعی "رقص تاریکی" منتشر شده است. این کتاب داستان بسیار مهیجی دارد که می تواند خواننده را مجذوب خود کند. نویسنده این کتاب "سوفی کلورلی" سعی داشته است به وسیله تعلیق بسیار و چینش رویدادهای غیر قابل پیشبینی خوانندگان خود را مجذوب شخصیت های داستان کند. می توان گفت او تا حد قابل قبولی در این را موفق بوده است و توانسته تعداد زیادی از خوانندگان را از سراسر جهان با خود همراه کند.

کتاب اسکارلت و آیوی 3

سوفی کلورلی
سوفی کلورلی در سال 1989 در بث متولد شد. وی برای لیسانس نویسندگی خلاق و کارشناسی ارشد نوشتن برای جوانان تحصیل کرد. او نویسنده سریال های SCARLET AND IVY است که توسط هارپر کالینز در سراسر جهان به زبان انگلیسی منتشر شده و به زبان های مختلف ترجمه می شود.گذشته از نوشتن، او را اغلب می توانید با وبلاگ نویسی در مورد فلز سمفونیک، تماشای تلویزیون خارق العاده و تلاش برای یافتن راهی برای خارج شدن از کتاب روزافزون خود، پیدا کنید.