کتاب اسکارلت و آیوی 6

The Last Secret
آخرین راز روک وود
کد کتاب : 34726
مترجم :
شابک : 978-6222440121
قطع : پالتویی
تعداد صفحه : 336
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب اسکارلت و آیوی 6 اثر سوفی کلورلی

مری مک گری موریس به عنوان «یکی از ماهرترین نویسندگان در حال کار در آمریکا امروز» ستایش شده است (میچیکو کاکوتانی، نیویورک تایمز). در کتاب اسکارلت و آیوی 6(آخرین راز روک وود) ، او داستان جذاب نورا هاموند، زنی با یک زندگی عالی را روایت می کند: یک شوهر جذاب، دو فرزند نوجوان باهوش، یک حرفه موفق در تجارت روزنامه و نقشی ارجمند در کار خیریه. اما زندگی راحت نورا زمانی که از رابطه طولانی مدت شوهرش باخبر می‌شود و زمانی که شبح یک حادثه ناگوار در دوران جوانی‌اش با نیرویی وحشتناک بازمی‌گردد، تهدید می‌شود.

نورا در مواجهه با شرم و خیانت، ناگهان احساس تنهایی خطرناکی می کند. بدون کسی که به او متوسل شود، او طعمه ای آسان برای یک روح از گذشته خود می شود.

کتاب اسکارلت و آیوی 6(آخرین راز روک وود) که داستانی دقیق از تنش روانی و پیچیدگی اخلاقی هولناک است، با بررسی عواقب جبران ناپذیر جنایات قلبی یک خانواده، به یک نتیجه شکست‌کننده سرعت می‌بخشد. آخرین راز شهرت مری مک گری موریس به عنوان یکی از بااستعدادترین نویسندگان ما را تضعیف می کند.

کتاب اسکارلت و آیوی 6

سوفی کلورلی
سوفی کلورلی در سال 1989 در بث متولد شد. وی برای لیسانس نویسندگی خلاق و کارشناسی ارشد نوشتن برای جوانان تحصیل کرد. او نویسنده سریال های SCARLET AND IVY است که توسط هارپر کالینز در سراسر جهان به زبان انگلیسی منتشر شده و به زبان های مختلف ترجمه می شود.گذشته از نوشتن، او را اغلب می توانید با وبلاگ نویسی در مورد فلز سمفونیک، تماشای تلویزیون خارق العاده و تلاش برای یافتن راهی برای خارج شدن از کتاب روزافزون خود، پیدا کنید.
نکوداشت های کتاب اسکارلت و آیوی 6
There are few contemporary authors whose work can absorb readers so fully and with such immediacy that the line between character and reader begins to seem dangerously thin. Among these few is the brilliant Mary McGarry Morris
تعداد کمی از نویسندگان معاصر وجود دارند که آثارشان بتواند خوانندگان را چنان به طور کامل و با چنان فوری جذب کند که مرز بین شخصیت و خواننده به طرز خطرناکی نازک به نظر برسد. در میان این معدود، مری مک گری موریس درخشان است
Los Angeles Times Los Angeles Times

قسمت هایی از کتاب اسکارلت و آیوی 6 (لذت متن)