کتاب زیگموند فروید

Sigmund Freud: His Life in Pictures and Words
(در قاب عکس ها و لا به لای کلمات)
کد کتاب : 34756
مترجم :
شابک : 978-9647514972
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 352
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 1985
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب زیگموند فروید اثر ارنست فروید

کتاب "زیگموند فروید (در قاب عکس ها و لا به لای کلمات)" یک تحقیق مفصل و انتقادی از شخصیت و نظرات فروید است که خواندن آن برای درک انقلاب فرویدی و همچنین آراء او در خصوص وضعیت روانشناختی بشر ضروری است. این کتاب باشکوه، که از تصاویر گردآوری شده از مجموعه های خانوادگی، و از دست نوشته ها، نامه ها و مطالب منتشر شده استفاده می کند، به دنبال کشف جنبه های ناشناخته تر از شخصیت فروید است. این کتاب شما را با مراحل مختلف کاری و زندگی شخصی فروید از ابتدا آشنا می کند. هر عکس با قسمتی از نوشته خود فروید توضیح داده شده است که جایگاه آن را در زندگی او مشخص می کند.

فروید، ویلیام شکسپیر را در طول عمرش تنها به زبان انگلیسی می‌خواند و به عقیده برخی‌ها درک او از روانشناسی به خواندن نمایشنامه‌های شکسپیر برمی‌گردد. فروید در سن ۱۷ سالگی وارد دانشگاه وین شد. او می‌خواست حقوق بخواند اما به دانشکده پزشکی پیوست؛ جایی که مطالعات او شامل فلسفه زیر نظر فرانتس برنتانو فلسفه زیر نظر ارنست بروک و جانورشناسی زیر نظر استاد داروینیستی به نام کارل نوئل بود. در سال ۱۸۷۶ فروید چهار هفته را در ایستگاه پژوهش‌های جانورشناسی نوئل در تریست به پژوهش و تشریح بی‌نتیجه هزاران مار ماهی برای یافتن اندام تناسلی نر در آن‌ها گذراند. وی با درجه دکترا در سال ۱۸۸۱ فارغ‌التحصیل شد.

کتاب زیگموند فروید

ارنست فروید
ارنست ال فروید (6 آوریل 1892 ، در وین - 7 آوریل 1970 ، در لندن) معمار اتریشی و چهارمین فرزند سیگموند فروید روانکاو اتریشی و همسر آلمانی الاصل او مارتا برنایز بود. به احترام همسرش، ارنست فروید هنگام ازدواج در اوایل سال 1920 ، نام اولیه L. را به نام خود اضافه كرد و جایگاه اولیه میانه لوسی و نه لودویگ را كه معمولاً تصور می شود، قرار داد.