کتاب پیام های نهفته در آب

The Hidden Messages in Water
کد کتاب : 34949
مترجم :
شابک : 978-9648759143
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 168
سال انتشار شمسی : 1397
سال انتشار میلادی : 1999
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب پیام های نهفته در آب اثر ماسارو ایموتو

کتاب «پیام های نهفته در آب» کتابی پرفروش از سال 2005 نیویورک تایمز است که توسط ماسارو ایموتو نوشته شده است و این ایده شبه علمی را پیش می برد که ساختار مولکولی آب با حضور آگاهی انسان در این نزدیکی تغییر می کند.
در این پرفروش ترین روزنامه نیویورک تایمز ، ماسارو اموتو ، دانشمند مشهور بین المللی ، نشان می دهد که چگونه تأثیر افکار ، کلمات و احساسات ما بر مولکول های آب می تواند بر روی زمین و سلامت شخصی ما تأثیر مثبت بگذارد.

این کتاب می تواند دیدگاه شما را به کلی تغییر دهد. با استفاده از عکاسی با سرعت بالا ، دکتر ماسارو ایموتو کشف کرد که کریستال های تشکیل شده در آب یخ زده وقتی افکار خاص و متمرکز به سمت آنها هدایت می شوند ، تغییرات را نشان می دهند. او دریافت که آب چشمه های شفاف و آبی که در معرض کلمات محبت آمیز قرار گرفته است ، الگوهای درخشان ، پیچیده و رنگارنگ دانه های برف را نشان می دهد. در مقابل ، آب آلوده یا آب در معرض افکار منفی ، الگوهای ناقص و نامتقارن را با رنگهای کسل کننده شکل می دهد.

کتاب پیام های نهفته در آب

ماسارو ایموتو
ماسارو ایموتو (زادهٔ ۲۲ ژوئیه ۱۹۴۳ - درگذشته ۱۷ اکتبر ۲۰۱۴) نویسنده و شبه دانش‌مند ژاپنی بود که به دلیل ادعاهایش در مورد بلور یخ شناخته شده است.ایموتو معتقد بود مولکول‌های آب در مقابل کلمات و افکار انسان‌ها سریعاً عکس‌العمل نشان می‌دهند. او آزمایش‌های خود را اینگونه انجام داد: مقداری آب را در ظرفی ریخته سپس افکار مثبت یا کلمات زیبا را بر آن آب می‌خواند یا القا می‌کند و بلافاصله آب را منجمد کرده و از مولکول‌های یخ عکس می‌گیرد. همین کار را با هم...
قسمت هایی از کتاب پیام های نهفته در آب (لذت متن)
بیش از ده سال از زمانی که عکسبرداری از بلورهای یخ را شروع کرده ام، میگذرد. پیش از آن نیز سال ها در مورد اندازه گیری نوسانات موجی آب تحقیق می کردم، اما وقتی فراگیری مسائلی در مورد بلورهای آب را شروع کردم، پی بردم که آب به طرق گوناگون خود را ابراز می کند.

من آموختم که تصاویر بلورهای آب برای ما سرشار از حکمت و خرد است. برخلاف آب لوله کشی، آب طبیعی بلورهایی متنوع و زیبا به معرض نمایش می گذارد، که حتی در برابر موسیقی و نواهایی دلنشین به مراتب زیباتر می شوند. همچنین اگر کلماتی مختلف مانند تشکر یا احمق به آب نشان داده شود، به گونه ای مبهوت کننده شکل بلورها تغییر می کند، این بلورها سرشار از درس هایی است که به ما می آموزد چگونه زندگی کنیم.

می دانم که عده ای از مردم در ارتباط با کلمه یا مفهوم خدا مشکل دارند. تمرکز عمده در این کتاب، آب است و هر چه ما بیشتر درباره ی آب بدانیم، به مراتب سخت تر می توانیم وجود خدا را انکار کنیم. دلم می خواهد وقتی به تصاویر بلورهای آب نگاه می کنید، در مورد احساس خودتان نسبت به این مسئله فکر کنید.