کتاب تو نمی توانی روزم را خراب کنی

You Can't Ruin My Day
(52 هفته و 52 راهکار مهم برای رسیدن به قله ی موفقیت)
کد کتاب : 27348
مترجم :
شابک : 978-6003400733
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 312
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2015
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 13
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب تو نمی توانی روزم را خراب کنی اثر آلن کلاین

«تو نمی توانی روزم را خراب کنی» حاوی 52 موضوع است که به خوانندگان کمک می کند حق خود را پس بگیرند و اجازه ندهند افراد دیگر یا موقعیت های دیگر روز آنها را خراب کنند. هر یک از این مضامین دارای سه بخش است: تماس بیدار شونده (تخریب کننده بالقوه روز). تمرین پیگیری (مراحل عملی برای چرخش). و سبک خندید (بدست آوردن دیدگاهی تازه و حرکت درست در کنار هم). این ابزارها را در درون خود نگهداری کنید تا به شما کمک کند که جلوی انسداد جاده ها ، عقب نشینی ها یا ناراحتی هایی که ممکن است در هر روز با آن روبرو شوید، محکم و استوار بایستید. هر 52 داستان و المان هی پیشنهادی روشنگرانه آن ، شگفت انگیز و الهام بخش هستند. یک زن و شوهر تقریبا همه پول خود را در شراکتی ناعادلانه از دست دادند. آنها به جای تلخی ، ترجیح دادند از اشتباه خود درس بگیرند و ادامه دهند. «آلن کلاین» نویسنده این کتاب از تهیه بلیط پارکینگ گرفته تا مشاجرات خانوادگی از عواملی مانند تغییر شغل، از دست دادن شغل، شوخ طبعی های مزاحمت آمیز تا هر آنچه شما را بهم می ریزد شناسایی کرده و مهارت های کنار آمدن را ارائه می دهد که باعث بهبود کیفیت زندگی می شود.
این کتاب به بهترین شکل ممکن برای کمک به شما در تخلیه بارهای منفی که با خود حمل کرده اید طراحی شده است. این کتاب نه تنها پر از کلمات حکیمانه است بلکه از داستانها و حکایات الهام بخش ، نقل قولهای انگیزشی و مطالب دل انگیز و خنده آور نیز برخوردار است.

کتاب تو نمی توانی روزم را خراب کنی

آلن کلاین
آلن کلاین (متولد 26 آوریل 1938) پیشگام در ژلوتولوژی و جنبش طنز درمانی است. در سال 1974، همسر کلاین تنها 34 سال داشت که در اثر بیماری کبد درگذشت، و جنبه ای که او تا آخر عمر حس شوخ طبعی خود را حفظ کرده بود، الهام بخش کلاین بود تا از حرفه قبلی خود به عنوان طراح صحنه تئاتر و تلویزیون چشم پوشی کند. برای مطالعه توسعه انسانی کلاین نویسنده و مدرس آمریکایی است که در مورد استرسهایی که از مزایای شوخ طبعی و طنز فرو می رود، برطرف می شود. از جمله مواضع دیگر، کلاین رئیس 2005-2006 انجمن طنز کاربردی و درمانی ...
دسته بندی های کتاب تو نمی توانی روزم را خراب کنی
نکوداشت های کتاب تو نمی توانی روزم را خراب کنی
Allen Klein’s book will help you change life's dilemmas into dilemman-aid, recharge you brain and help you smile.
کتاب آلن کلاین به شما کمک می کند معضلات زندگی را به کمک کلاین تبدیل کنید ، مغز را شارژ کرده و لبخند بزنید.
Joel Schwartz

A wise, witty and immensely readable guide to recovering from our everyday losses and living life to the fullest!
یک راهنمای خردمندانه ، شوخ و بسیار خواندنی برای بهبودی از تلفات روزمره و زندگی به طور کامل!
Matt Weinstein author of Dogs Don't Bite When A Growl Will Do

قسمت هایی از کتاب تو نمی توانی روزم را خراب کنی (لذت متن)
تازه. کلی هم به این واقعه خندیدم. از آنجا که من فردی سن بالا هستم نه نوجوانی که تازه گواهینامه گرفته و هرگز هم جریمه نشده بودم، در دل گفتم: خدایا چه عالی ، بالأخره بالغ شدم.

تا بعد از جریمه شدن، زنگ بیدارباش برایم به صدا در آمد. فهمیدم که جریمه شدن و گیر افتادن دست پلیس می تواند باعث شود سرخورده و نا امید شوم یا اینکه روحیه ی خوب خودم را حفظ کنم. بنابراین مورد دوم را انتخاب کردم و همراه آوازی که از رادیوی خودرو پخش می شد ، خواندم : من آزادم، آزادم، آزادم...