کتاب ناشناخته ماندگان

Des inconnues
کد کتاب : 3526
مترجم :
شابک : 978-9643623357
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 129
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 1998
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

معرفی کتاب ناشناخته ماندگان اثر پاتریک مودیانو

کتاب ناشناخته ماندگان نوشته پادریک مودیانو،سه داستان کوتاه هستند که در آن زنان جوانی درباره زندگی رزومره خود و چالش هایی که با آن درست و پنجه نرم میکنند،صحبت می کنند.این زنان صحبت های خود را در یک کانال رادیویی بعنوان اشخاصی ناشناس انجام میدهند.وجه اشتراک آنها تنهاییشان است.و این تنهایی باعث ناشناخته ماندن آنها میشود.

داستان اول کتاب ناشناخته ماندگان دختری است که بدلیل مردود شدن در یک امتحان مدلینگ،اعتماد به نفسش را نسبت به زندگی و آینده اش از دست داده است.

پادریک مودیانو در این کتاب روزمرگی را به شیوه عجیب بیان کرده و اتفاقات عادی زندگی را در قالب صحبت این 3 دختر با احساساتی در هم آمیخته که دیگر آن اتفاقات عادی به نظر نرسد.

کتاب ناشناخته ماندگان

پاتریک مودیانو
مودیانو از مادری بلژیکی و پدری یهودی اهل ایتالیا در سال ۱۹۴۵ به دنیا آمده است. وی از چهره های نوجوی ادبیات مدرن فرانسه شناخته میشود که آثارش هم تحسین منتقدان ادبی را برانگیخته و هم خوانندگان فراوان دارد. مودیانو از نویسندگان پرکار به شمار می رود و برخی از کارهای او به فیلم نیز برگشته است. جایزه ی بزرگ آکادمی فرانسه برای ادبیات در سال ۱۹۷۲ نصیب وی شد. در سال ۱۹۷۸، جایزه ی معتبر فرانسوی گنکور را برای رمان خیابان بوتیکهای خاموش دریافت کرد. در سالهای اخیر رمانهای «میدان اتوال»، «در کافه جوانی گمش...
قسمت هایی از کتاب ناشناخته ماندگان (لذت متن)
می ترسیدم به خواب روم و در خواب چیزهایی را که مدت ها بود برای خود نگه داشته بودم، رنه، سگ، عکس گمشده، کشتارگاه، صدای سم اسب ها در صبحگاه را با او در میان بگذارم.