کتاب از این ستون به آن ستون

Az In Sotoon Be An Sotoon
(خرده روایت هایی از پیاده روی اربعین)
کد کتاب : 35409
شابک : 978-6226609616
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 78
سال انتشار شمسی : 1398
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 8
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب از این ستون به آن ستون اثر محمدرضا وحیدزاده

نویسندۀ این اثر، زائری است که حاصل تجربه های تلخ و شیرین و غریب و آشنای خود را از چندین سفر پربرکت پیاده روی اربعین گرد آورده و با نقلشان در قالب خاطراتی پرحلاوت، آن ها را با مخاطبان خود سهیم شده است. مخاطب در این کتاب، ضمن موقعیت های مختلف و در خلال صحنه های گوناگون، همسفر راوی کتاب می شود و گام به گام با او، آنچه را در منازل مختلف این سفرها بر نویسندۀ کتاب رفته، به تماشا می نشیند.
نکتۀ جالب توجه در این اثر موقعیت های مخلتف راوی در این خرده روایت هاست. او گاه در مقام خادم و گاهی در مقام مهمان، گاه در نقش مسئول کاروان و گاهی در موقعیت فعال فرهنگی، گاه به عنوان ناظر و گاهی در جایگاه موضوع روایت ها حضور دارد و این گونه زاویه های دید، بر شیرینی این خاطرات برای مخاطبان اثر افزوده است. پیش از این چند عنوان از این خاطرات توانسته برگزیدۀ سوگوارۀ ملی اربعین دانشگاهیان در استان ایلام شود.

کتاب از این ستون به آن ستون

محمدرضا وحیدزاده
محمدرضا وحیدزاده، متولد سال 1364 در تهران، کارشناس زبان و ادبیات فارسی و کارشناس ارشد پژوهش هنر است. او همچنین عضو گروه علمی ادبیات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشۀ اسلامی می باشد. وحیدزاده منتقدی است که در کنار شاعری به کار تحقیق و پژوهش در هنر و ادبیات معاصر نیز مشغول است. او تا کنون مقالات و یادداشت‌های بسیاری را در موضوعات مختلف در مطبوعات منتشر کرده است. از او همچنین دو مجموعه‌شعر به نام‌های «اقرار» و «پیشواز» به چاپ رسیده است. اثر پژوهشی «سبک‌شنا...
دسته بندی های کتاب از این ستون به آن ستون