کتاب انحلال در نظام استکباری

Enhelal Dar Nezam-e Estekbari
کد کتاب : 35491
شابک : 978-6008200215
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 192
سال انتشار شمسی : 1398
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب انحلال در نظام استکباری اثر سعید زیباکلام

کتاب انحلال در نظام استکباری مصاحبه ای با دکتر سعید زیباکلام، استاد فلسفه دانشگاه تهران و شخصیت نام آشنا برای پژوهشگران و دنبال کنندگان فضای فکری و فلسفی کشور است.
این کتاب مجموعه صحبت های سعید زیباکلام درباره، سوابق کاری و فعالیت های مبارزاتی و دانشجویی و مسئولیت های اجرایی خود است.
مصاحبه با موضوع ورود زیباکلام به عرصه نقد توافقنامه ژنو آغاز می شود و پس از آن مروری دارد بر فعالیت ها و مبارزات او قبل از انقلاب. سپس از خاطراتش در اوایل انقلاب و مسئولیت های اجرایی اش می گوید، به ویژه خاطراتش در دوران مسئولیت در وزارت خارجه.
این اثر به طور کلی یک بازخوانی از چهره متفکر کمتر شناخته شده کشور، سعید زیباکلام است.
سـیر تحولات سیاسـت خارجـی جمهـوری اسلامی از ابتـدای انقلاب تـا کنـون، تبییـن اهمیـت توافـق هسـته ای صـورت گرفتـه در دولـت یازدهـم در سرنوشـت انقلاب و بررسـی شـبهاتی که نسـبت به مواضع ایشـان و منتقدین توافقنامۀ ژنو مطر ح است، از دیگر محورهای گفتگوهاتی این کتاب است.

کتاب انحلال در نظام استکباری

سعید زیباکلام
سعید زیباکلام مفرد (زادهٔ ۱۳۳۲ در تهران) عضو هیئت علمی گروه فلسفه دانشگاه تهران و محقق فلسفه‌های پست‌مدرن و فلسفه سیاسی است. برخی از کتاب‌های او به عنوان منابع درسی در رشته‌های فلسفه و جامعه‌شناسی تدریس می‌شود و کتاب معرفت‌شناسی اجتماعی وی در سال ۱۳۸۵ به عنوان کتاب سال ایران، برگزیده شد. او برادر صادق زیباکلام و فاطمه زیباکلام است. و پدر معنوي جنبش عدالتخواه دانشجويي است.سعید زیباکلام، مهندسی برق و الکترونیک را در سال ۱۳۵۶ در انگلستان به‌پایان رساند و د...
دسته بندی های کتاب انحلال در نظام استکباری