کتاب کلیدهای مراقبت از نوزاد از تولد تا یک سالگی

The Everything Baby's First Year Book
کد کتاب : 35598
مترجم :
شابک : 978-9642785148
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 363
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2002
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 13
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

معرفی کتاب کلیدهای مراقبت از نوزاد از تولد تا یک سالگی اثر تکلا اس. نی

دوازده ماه اول زندگی کودک شما می تواند به همان اندازه که هیجان انگیز است، چالش برانگیز نیز باشد.
کتاب" کلیدهای مراقبت از نوزاد از تولد تا یک سالگی "شما را از زمان تولد فرزندتان تا به سن مدرسه رسیدن آن، یاری می کند.
این کتاب بر روی مسائل زیر متمرکز است:
شیردهی وتهیه غذا
آلرژی غذایی
پیگیری رشد کودک
مسافرت با کودک
انتخاب اسباب بازی ها و بازی های ایمن
زبان اشاره کودک
تهیه غذای کودک خود
گروه های بازی
آخرین تحقیق در مورد واکسن ها

این راهنما همچنین شامل اطلاعات پزشکی به روز شده ، توضیحات دقیق وسایل کودک (آنچه والدین واقعا به آن احتیاج دارند و آنچه که نیازی ندارند) و فصل جدیدی درباره بازگشت به کار است.
ماریان بوردن (Larchmont، NY) نویسنده ده ها کتاب غیر داستانی است. کارهای او شامل راهنمایی هایی برای گروه های بازی است.
او همواره راهنمایی های کاملی برای والدین در مساله آموزش کودکان پیش دبستانی ارائه می دهد؛
وی همچنین ویراستار سابق New Family: First Year Guide است.

آلیسون نیز یک پزشک معالج در مرکز رشد بیمارستان کودکان در بوستون ، مربی اطفال در دانشکده پزشکی هاروارد و عضو آکادمی اطفال آمریکا است. وی در CNN و در بوستون گلوب و واشنگتن پست مصاحبه کرده است.

کتاب کلیدهای مراقبت از نوزاد از تولد تا یک سالگی

دسته بندی های کتاب کلیدهای مراقبت از نوزاد از تولد تا یک سالگی
قسمت هایی از کتاب کلیدهای مراقبت از نوزاد از تولد تا یک سالگی (لذت متن)
احتمالا زمان کوتاهی را با نوزاد خود تنها بوده اید. لحظه ای که پرستار، ماما یا همسرتان اتاق را ترک کرد، دریافتید که با عنوان جدید « مادر » از شما انتظار دارند که همه چیز را بدانید. انتظار می رود پوشک کردن نوزاد را به طوری که پای او ساییده یا روی ناف و بندناف پوشانده نشود، بدانید. انتظار می رود نحوه قرار دادن نوزاد بر پهلو در گهواره یا تخت را بدانید و حتی معنی تغییر رنگ چهره نوزادتان را دریابید. همسرتان می پرسد: « رنگش خیلی قرمز شده، فکر می کنی گرمش باشه؟ » به خودتان می گویید: « از کجا بدانم؟ » اما بر زبان نمی آورید. هر چه باشد شما مادر هستید و اطرافیان فکر می کنند باتجربه اید. بنابراین با تردید پاسخ می دهید: « نه حالش خوب است » . اما خبر خوب این است که شما در باره نوزادتان - حداقل به اندازه دیگران - می دانید و می توانید مطمئن باشید که ضمن گذر از اولین سال تولد نوزادتان، آنچه را اکنون نمی دانید، به زودی خواهید آموخت.

اگرچه بخش عمده ای از مطالب این کتاب در باره مراقبت از نوزادتان است، اما اولین فصل آن در باره خود شماست؛ زیرا شما به تازگی پرتنش ترین و شدیدترین تجربه تغییردهنده زندگیتان را پشت سر گذاشته اید. به این دلیل سرگردان، خسته و بی رمق، ذوق زده، ترسیده، مستاصل و از تاب و توان افتاده اید. بنابراین برای هماهنگ شدن هر چه سریع تر با این تغییر اساسی، باید به خودتان کمک کنید؛ زیرا حالا دیگر نوزادی به شما وابسته است که حتی نمی داند دیگر بخشی از وجودتان نیست. ممکن است یکی از ۹۹ درصد مادرانی باشید که در بیمارستان وضع حمل می کنند. مدت استراحت در بیمارستان در صورت زایمان به روش سزارین دو روز یا بیشتر است و در صورت زایمان طبیعی ممکن است ترجیح بدهید که هر چه زودتر به خانه بازگردید.