کتاب تله های فروش

The 24 Sales Traps and How to Avoid Them
کد کتاب : 3850
مترجم :

شابک : 9786009768820
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 280
سال انتشار شمسی : 1397
سال انتشار میلادی : 2002
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب تله های فروش اثر دیک کانادا

هیچ چیز ساده تر ، طبیعی تر یا خطرناک تر از چسبیدن به اطلاعات اشتباه وجود ندارد. فروشندگان این کار را تمام مدت انجام می دهند ، زیرا آنها به اشتباه فلسفه های فروش خود را بر اساس مبانی نیمه حقیقت و یا باطل می سازند ، مانند "شما باید برای موفقیت در فروش مهاجم و پرخاشگر" یا " باید برای فروش قیمت خود را پایین بیاورید".
کتاب تله های فروش ،. بر اساس تحقیقات آزمایش شده و معتبر علمی ، این راهکار های غلط فروش را از بین می برد. در این کتاب خرد متعارف با واقعیت های سخت ورویکردهای به روز و جدید جایگزین شده است. مثلا:
* "اینترنت فروش را تغییر داده است." خوانندگان یاد می گیرند که اینگونه نیست. اینترنت بازاریابی مستقیم سنتی را به کانال مجازی منتقل کرده است اما روی فروش تاثیری نمی گذارد.
* "رسیدگی به اعتراضات به شما کمک می کند تا نیازهای آینده را برآورده کنید." درست است ، اما: تحقیقات نشان می دهد که هرچه تعداد اعتراض ها کمتر باشد ، احتمال فروش بیشتر خواهد بود.
کتاب تله های فروش همان گونه که از نامش پیداشت 24 تله فروش را برای خوانندگان مطرح می کند و نحوه جلوگیری از آنها را نیز به خوانندگان می آموزد تا در این تله ها نیفتند. کتاب تله های فروش هم برای مدیران فروش و هم برای کسانی که در جستجوی تزریق راهکارهای تازه ای به کسب و کار خود در مورد چگونگی دستیابی به فروش بهتر هستند ، جذاب خواهد بود.

کتاب تله های فروش

نکوداشت های کتاب تله های فروش
The book is catchy, with each section debunking a notion readers probably believe.
این کتاب جذاب است و هر بخش احتمالا عقیده ای را برای خوانندگان خود به وجود می آورد.
Toronto Ontario Globe & Mail, May 2002

قسمت هایی از کتاب تله های فروش (لذت متن)
نچه که بیش از همه به عملکرد فروش لطمه می زند، چیزهایی که مدیران فروش و بازاریابی نمی دانند نیست، بلکه چیزهایی است که فکر می کنند می دانند. این چیزها با یک حقیقت ناقص هستند، با یک استدلال غلط یا باور اشتباه که همگی با عنوان تله فروش در این کتاب آورده شده اند.

این کتاب برای شما مفید خواهد بود اگر : در جستجوی دسترسی آسان تر به رویکردها و تکنیک هایی که اثربخشی فروش را افزایش می دهند : درباره فرآیند فروش کنجکاو هستید و می خواهید آن را بهتر انجام ام دهید. : این پاسخ را که «ما همیشه فروش خود را به این روش انجام داده ایم» به اندازه کافی قانع کننده نمیدانید.