کتاب ارتباطات حرفه ای

Effective Communication
کد کتاب : 25800
مترجم : احسانه نژاد محمد
شابک : 978-6007677285
قطع : جیبی
تعداد صفحه : 112
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2009
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 31
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب ارتباطات حرفه ای اثر جیمز ارورک

ارتباط‌ها به وسیله‌ای پویا و چندبعدی میان افراد برقرار می‌شوند، که به ارسال و دریافت پیام محدود نمی‌شود؛ زیرا اگرچه پیامی را فرستاده باشیم، اما دریافت‌کننده پیام را به درستی درک نکند، ارتباط واقعی برقرار نشده است و در نتیجه میان‌مانند از حضور پیام‌دهنده در فضای ارتباطی نیست.

در برقراری ارتباطات شخصی، هر فرد سبک و روشی خاص برای ارتباط دارد؛ اما در محیط‌های کاری، ارتباطات دارای چهارچوب‌های خاصی هستند که باید رعایت شوند. در بعضی موارد، عدم آشنایی با این چهارچوب‌ها ممکن است منجر به مشکلات و تضادات در محیط کاری شود.

کتاب "ارتباطات حرفه‌ای" به شما به طور جامع و عمیق نحوه انجام ارتباطات کاری موثر را آموزش می‌دهد. این کتاب درمورد فرآیند ارسال پیام‌های اثربخش و عواملی که ممکن است در رسیدن پیام به درستی به مخاطبان ایجاد مانع شوند، به شما آگاهی می‌دهد. همچنین راهنمایی می‌کند که چگونه با همکارانتان به صورت اثربخش ارتباط برقرار کنید، چطور با مشتریان خود به تعامل بپردازید، چگونه با رسانه‌ها ارتباط برقرار کنید و در نهایت، چگونه سخنرانی‌ها و مکاتبات کاری‌تان را بهبود بخشید. با مطالعه این کتاب، مهارت‌های ارتباطی حرفه‌ای‌تان را به سطحی بالاتر ارتقا دهید و در محیط کاری با موفقیت بهره‌برداری کنید.

کتاب ارتباطات حرفه ای

جیمز ارورک
جیمز اوروک استاد مدیریت دانشگاه نوتردام است، جایی که او مرکز ارتباطات تجاری یوجین دی فانینگ را هدایت می کند.