کتاب ماجراهای تن تن (20)

Tintin in Tibet
جستجو در غار هیولا
  • 15 % تخفیف
    100,000 | 85,000 تومان
  • موجود
  • انتشارات: قدیانی قدیانی
    نویسنده:
کد کتاب : 3912
مترجم :
شابک : 9789647706025
قطع : رحلی
تعداد صفحه : 64
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 1958
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 7
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

ماجراهای تن تن (20)
Tintin in Tibet
تن تن در تبت ، همراه با سی دی کارتون
  • 25 % تخفیف
    90,000 | 67,500 تومان
  • موجود
  • انتشارات: فروزش فروزش
    نویسنده:
کد کتاب : 4056
مترجم :
شابک : 9789645476708
قطع : رحلی
تعداد صفحه : 64
سال انتشار شمسی : 1397
سال انتشار میلادی : 1958
نوع جلد : زرکوب
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب ماجراهای تن تن (20) اثر هرژه

جست و جو در غار هیولا بیستمین جلد از ماجراهای تن تن، مجموعه کمیک کاریکاتوریست بلژیکی هرژه است. از سپتامبر 1958 تا نوامبر 1959 به صورت هفتگی در مجله تن تن منتشر شد و در سال 1960 به صورت کتاب منتشر شد. هرژه آن را ماجراجویی تن تن و تلاش عاطفی مورد علاقه خود می دانست، زیرا او آن را در حالی که از کابوس های آسیب زا و درگیری شخصی رنج می برد در حالی که تصمیم به ترک همسر سه دهه خود به خاطر یک زن جوان تر می کرد، خلق کرد. داستان در مورد خبرنگار جوان تن تن در جستجوی دوستش چانگ چونگ چن است که مقامات ادعا می کنند در یک سانحه هوایی در هیمالیا جان خود را از دست داده است. تین تن که متقاعد شده است که چانگ جان سالم به در برده است و تنها با اسنوی، کاپیتان هادوک و راهنمای شرپا تارکی همراهی می‌کند، از هیمالیا به فلات تبت می‌گذرد و در طول راه با یتی مرموز روبرو می‌شود.
پس از کوسه‌های دریای سرخ (1958) و تعداد زیاد شخصیت‌های آن، این جلد با دیگر داستان‌های این مجموعه تفاوت دارد زیرا تنها چند شخصیت آشنا را در خود دارد و همچنین تنها ماجراجویی هرژه است که تن تن را در مقابل یک آنتاگونیست قرار نمی‌دهد. مضامین داستان هرژه شامل ادراک فراحسی، عرفان بودیسم تبتی و دوستی است. این کتاب که به 32 زبان ترجمه شد، مورد تحسین گسترده منتقدان قرار گرفت و به طور کلی بهترین اثر هرژه به حساب می آید. همچنین توسط دالایی لاما، که جایزه نور حقیقت را به آن اعطا کرد، تحسین شده است. این داستان یک موفقیت تجاری بود و اندکی پس از پایان آن در قالب کتاب توسط کسترمن منتشر شد. این مجموعه خود به بخشی تعیین کننده از سنت کمیک فرانسوی-بلژیکی تبدیل شد.
زمانی که تن تن به همراه اسنوی و کاپیتان هادوک در استراحتگاهی در کوه‌های آلپ فرانسه به تعطیلات می‌روند، در مورد سقوط هواپیما در توده گوسین تان در هیمالیاهای تبت می‌خواند. او سپس دوستش چانگ چونگ چن را می بیند که به شدت مجروح شده و از لاشه هواپیمای سقوط کرده کمک می خواهد. تن تن که از زنده ماندن چانگ متقاعد شده است، همراه با اسنوی و کاپیتان هادوک شکاک، از طریق دهلی به کاتماندو پرواز می کند.

کتاب ماجراهای تن تن (20)

هرژه
ژرژ پروسپر رمی، زاده ی ۲۲ مه ۱۹۰۷ و درگذشته ی ۳ مارس ۱۹۸۳، نویسنده و کاریکاتوریست بلژیکی بود که بیشتر به خاطر خلق ماجراهای تن تن مشهور است. این اثر مشهورترین اثر کمیک (داستان مصور) در تمام تاریخ و به ویژه در تاریخ اروپا است و به خاطر آن نام هرژه (ارژه) در سال ۲۰۰۳ به تالار مشاهیر کتاب های کمیک اضافه شد.هرژه، که در سال ۱۹۰۷ متولد شده بود، آموزش رسمی هنری ندیده بود، ولی پس از ترک مدرسه، ابتدا به عنوان گرافیست شروع به کار کرد و به دنبال آن از سال ۱۹۲۹ تا هنگام مرگش در سال ۱۹۸۳ به خلق ماجراهای تن...