کتاب وحشت در خیابان وست اند

The West End Horror
کد کتاب : 39146
مترجم :
شابک : 978-9643632533
قطع : پالتویی
تعداد صفحه : 209
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1976
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 8
زودترین زمان ارسال : 9 اردیبهشت

وحشت در وست اند
The West End horror
کد کتاب : 90029
مترجم :
شابک : 978-6226654456
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 192
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 1976
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 9 اردیبهشت

معرفی کتاب وحشت در خیابان وست اند اثر نیکلاس مه یر

مارس سال 1895 در لندن گذشت. در طی این ماه، وقایع عجیبی در منطقه وست‌اند رخ داد. همه چیز از یک قتل عجیب آغاز شد. جاناتان مک‌کارتی، نقاد تئاتر مشهور، در شرایط مرموزی به قتل رسید. پس از آن، مارکز کوئینزبری شروع به ارائه شکایت‌هایی در مورد افترا نمود و این وقایع جذاب به تدریج توجه مردم را به خود جلب کرد.

در مرحله‌ی بعد، یک پیوند ترسناک به این رشته از وقایع افزوده شد. یک تن پریده‌ی جسمانی در منطقه ساووی پیدا شد. این کشف مهیب نگرانی‌ها را افزایش داد. یک پزشک جراح پلیس ناپدید شده بود و دو جسد به او واگذار شده بود. شیک‌ترین و خلاق‌ترین شخصیت‌های منطقه تئاتر نیز در این داستان دخالت داشتند. برنارد شاو، نویسنده و منتقد تئاتری کم بودجه، و الن تری، بازیگر جوان و استعدادمند، نقش‌های مهمی در این ماجرا ایفا کردند. به علاوه، برام استوکر، یک کارمند بایگانی تحقیقاتی بازار سهام، به عنوان یکی از متهمان به دیدار آمد. هنری ایروینگ، یک بازیگر سالخورده با سابقه، نیز در وقایع داستان حضور داشت.

فرانک هریس، یک ناشر بی‌وجدان و پلیس جنجالی اسکاتلند یارد نیز در دایره اصلی این ماجرا دخالت داشتند. اما از نظر شرلوک هلمز، این وقایع تنها نمونه‌ای از یک دیوانه گمشده بودند که اسمش جک بود. به این ترتیب، شرلوک هلمز به تحلیل و بررسی این موضوع مشغول شد و ویژگی‌های آن را مورد توجه قرار داد.

کتاب وحشت در خیابان وست اند

نیکلاس مه یر
نیکلاس مه یر، زاده ی 24 دسامبر 1945، نمایش نامه نویس، تهیه کننده، نویسنده و کارگردان آمریکایی است که بیشتر به خاطر کارگردانی دو قسمت از مجموعه فیلم های استار ترک شهرت دارد.مه یر در خانواده ای یهودی در نیویورک چشم به جهان گشود. مادرش، پیانیست و پدرش، روانکاو بود. نیکلاس از دانشگاه آیووا در رشته ی تئاتر و فیلم سازی فارغ التحصیل شد و برای روزنامه ی دانشگاه، نقد فیلم می نوشت. او اولین بار به خاطر نوشتن کتاب شرلوک هلمز در محلول هفت درصدی در سال 1974 به شهرت بین المللی رسید و دو کتاب دیگر از همین م...
نکوداشت های کتاب وحشت در خیابان وست اند
As authentically, irresistibly gripping as anything Conan Doyle ever wrote…Don't miss it.
به همان اندازه که کانن دویل تا به حال نوشته است، کاملا گیرا است... آن را از دست ندهید.
Cosmopolitan

Ingenious and persuasive.
مبتکر و متقاعد کننده.
Philadelphia Inquirer Philadelphia Inquirer

A pleasant entertainment
یک سرگرمی دلپذیر
New York Times New York Times

قسمت هایی از کتاب وحشت در خیابان وست اند (لذت متن)