کتاب مردان رقصان و پنج داستان دیگر

Men dancing and five other stories
کد کتاب : 3758
مترجم :
شابک : 9789643639471
قطع : پالتویی
تعداد صفحه : 199
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 7
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب مردان رقصان و پنج داستان دیگر اثر آرتور کانن دویل

"مردان رقصان"، داستان شرلوک هولمز که توسط سر آرتور کانن دویل نوشته شده، یکی از 13 داستان در چرخه است که با عنوان بازگشت شرلوک هولمز منتشر شده است. دویل در فهرست دوازده داستان مورد علاقه هولمز، " مردان رقصان" را در رده سوم قرار داد. این یکی از تنها دو داستان کوتاه شرلوک هولمز است که مشتری هولمز پس از درخواست کمکش درگذشت. داستان از زمانی شروع می شود که هیلتون کوبیت از Ridling Thorpe Manor در نورفولک به دیدار شرلوک هولمز می رود و یک کاغذ با سکانس مرموز از چهره های چوب به او می دهد. کوبیت به هولمز و دکتر واتسون توضیح می دهد که اخیرا با یک زن آمریکایی به نام الی پاتریک ازدواج کرده است. قبل از عروسی ، او از شوهرش خواسته بود که هرگز از گذشته او سوال نکن ، زیرا او در زندگی خود چند "انجمن بسیار مخالف" داشته است، اگرچه می گفت چیزی وجود ندارد که شخصا از آن شرمنده باشد. ازدواج آنها خوب بوده است تا اینکه پیام هایی به دست آن ها رسید، ابتدا از ایالات متحده ارسال شده و سپس در باغ ظاهر می شوند. کوبیت، شرلوک هولمز را برای کشف آن چیزی که همسر جدیدش را ترسانده است، استخدام می کند.

کتاب مردان رقصان و پنج داستان دیگر

آرتور کانن دویل
سر آرتور ایگناتیوس کانن دویل، زاده ی ۲۲ مه ۱۸۵۹ و درگذشته ی ۷ ژوئیه ۱۹۳۰، نویسنده و پزشک اسکاتلندی بود. وی شهرت خود را مدیون خلق شخصیت شرلوک هولمز، کارآگاه خصوصی بسیار مشهور، است.آرتور کانن دویل در ادینبورگ چشم به جهان گشود. پدر وی چارلز دویل فرزند جان دویل و برادر ریچارد دویل بود. پدر وی همانند پدر و برادرش به کار نقاشی مشغول بود. البته عدم موفقیت وی در این رشته سبب شد تا وی به شدت به مشروبات الکلی اعتیاد پیدا کند و در نهایت به خاطر حمله های ناشی از بیماری صرع به آسایشگاه منتقل شود. او فردی ...
نکوداشت های کتاب مردان رقصان و پنج داستان دیگر
سومین داستان کوتاه در بازگشت شرلوک هولمز توسط آرتور کانن دویل. شرلوک هولمز از مهارت های خود برای حل رمزگذاری استفاده می کند. یک راز جالب.
Goodreads

یک داستان کوتاه ، اما یک شاهکار بازرسی است. همیشه لذت بخش است.
Amazon Review

قسمت هایی از کتاب مردان رقصان و پنج داستان دیگر (لذت متن)
آنچه انسان می تواند اختراع کند، دیگری می تواند کشف کند.

ساختن یک سری استنتاج، هر یک وابسته به سابقه خود و هر کدام ساده به خودی خود، واقعا دشوار نیست. اگر بعد از انجام این کار، به سادگی تمام استنباط های اصلی را از بین ببرد و نقطه شروع و نتیجه گیری را به مخاطبان هدیه دهد، ممکن است یک تاثیر شگفت آور، هر چند که ممکن است جذاب باشد، ایجاد کند.