کتاب من مرگ هستم

Life and I: A Story about Death
(کارگاه زندگی)
کد کتاب : 39477
مترجم :
شابک : 978-6222040284
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 44
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2015
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب من مرگ هستم اثر الیزابت هلاند لارسن

این داستان با حساسیت برای خوانندگان در هر سنی بیانگر جدایی ناپذیری زندگی و مرگ است. کتاب "من مرگ هستم" کارگاه بزرگ زندگی است. مرگ، دختری سبز رنگ در این دنیای فانتزی، از حیوانات کوچک با خز نرم و حیوانات بزرگ با دندان های تیز دیدن می کند. او در حالی که آخرین روسری را با هم می‌بافند، با یک مادربزرگ مهربان دیدار میکند. او در محیطی با زیبایی ملایم سرگردان است و به ما می گوید که او کیست. برای والدین کودکانی که با از دست دادن یکی از اعضای خانواده، یک دوست یا یک حیوان خانگی روبرو هستند، این کتاب کلماتی را برای بیان آنچه که اغلب توضیح آن بسیار دشوار است پیدا می کند. با چنان احساس نشاط و پذیرشی به پایان می رسد که خوانندگان در هر سنی آخرین صفحه را با لبخند و اشک ورق می زنند. نویسنده الیزابت هلند لارسن و تصویرگر مارین اشنایدر ملیله‌ای از کلمات مستقیم و شاعرانه و تصاویری برای شخصیت های داستانی استفاده میکنند تا به احساساتی تکان‌دهنده، واقعی و مهم‌تر از همه صادقانه ببخشند. این کتاب در عین حال که بسیار سرگرم کننده است، بسیار آموزنده نیز می باشد.

کتاب من مرگ هستم

الیزابت هلاند لارسن
الیزابت هلند لارسن (متولد 27 آوریل 1973) اهل نروژ، در رشته تئاتر در پاریس در تئاتر بین المللی تئاتر ژاک لکوک و ادبیات کودکان در اسلو در Norsk Barnebokinstitutt تحصیل کرد. وی بیش از 20 سال در بیمارستان ها و مهمانسراها و همچنین در اردوگاه های پناهندگان، سیرک ها و تئاترها به عنوان دلقک کار کرده است.
نکوداشت های کتاب من مرگ هستم
"It is a lyrical, comforting story that shows how life and death both reside in the individual."
"این یک داستان غنایی و آرامش بخش است که نشان می دهد چگونه زندگی و مرگ هر دو در یک فرد قرار دارند."
Gathering Books

...Larsen makes sense of the inevitable: “If I were to disappear, who would make way for all yet to be born,” Death wonders. (Rosie Hedger’s seamless translation from the Norwegian is a tour de force.
...لارسن به امری اجتناب ناپذیر می پردازد: «اگر ناپدید شوم، چه کسی راه را برای همه کسانی که هنوز متولد نشده اند باز می کند».
Literary Features Syndicate

قسمت هایی از کتاب من مرگ هستم (لذت متن)