کتاب برای تبدیل رویاهایت به واقعیت ذهنیتت را تغییر بده

Turning Dreams into Reality
تا بدون زحمت به رویاهایت برسی
کد کتاب : 39776
مترجم :
شابک : 978-6222351489
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 256
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب برای تبدیل رویاهایت به واقعیت ذهنیتت را تغییر بده اثر یووال طبیب

همۀ ما می خواهیم زندگی ای شادتر، روابطی بر پایۀ درک و صداقت متقابل، حرفه ای موفق و پول و فراوانی بیشتر در همۀ حیطه های زندگی داشته باشیم. این کتاب متحول کننده به شما کمک می کند تا با به کارگیری چند قانون ساده و خودباوری، به تمام خواسته های قلبی تان برسید. در این کتاب به بررسی کلی رمزوراز قوانین هستی می پردازیم تا متوجه شویم چگونه باید زندگی مان را به بهشتی زمینی تبدیل کنیم.
تعداد افرادی که در این دنیا بینوا، ناامید، آزرده و در شرایط بد اقتصادی هستند کم نیست. این نتیجۀ اعمال خودشان است. با خواندن این کتاب کاملا به این مساله پی خواهید برد که چرا چنین اتفاقاتی رخ می دهد و چگونه می توانید به آسانی واقعیتی را خلق کنید که همیشه رویایش را می دیدید. اگر با ذهنی خودآگاه، اراده ای محکم، ایمان، مقاومت و براساس قانون جذب، که جزئیاتش را بعدا توضیح خواهم داد، مشغول به کار شوید، تغییرات خیلی زودتر از آنچه فکرش را می کنید نمایان خواهند شد.

کتاب برای تبدیل رویاهایت به واقعیت ذهنیتت را تغییر بده

یووال طبیب
یووال طبیب یک مشاور شخصی، مدرس و توسعه دهنده PMCR (Magnet Physical Create Reality) است. این روش شواهدی را از فیزیک کوانتوم اتخاذ می کند و بنابراین نشان می دهد که هر یک از ما می توانیم واقعیت مورد نظر خود را با افکار ایجاد کنیم. یووال در سخنرانی ها و فرایندهای شخصی خود به مشتریان خود نشان می دهد که با درک اساسی نحوه کار، همه ما می توانیم زندگی خود را از یک سر به دیگری در همه زمینه ها تغییر دهیم.یووال از اولین جلسه تا جلسه آخر مشتری را شخصاً همراهی می کند تا اطمینان حاصل کند که اجرای دقیق و بدو...
دسته بندی های کتاب برای تبدیل رویاهایت به واقعیت ذهنیتت را تغییر بده