کتاب زندگی های خیلی خوب

Very Good Lives
فواید جانبی شکست و اهمیت نیروی تخیل
کد کتاب : 13382
مترجم :
شابک : 978-9644429187
قطع : جیبی
تعداد صفحه : 80
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2015
نوع جلد : زرکوب
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

سخنرانی بی نظیر نویسنده ی هری پاتر

معرفی کتاب زندگی های خیلی خوب اثر جی کی رولینگ

کتاب «زندگی های خیلی خوب» نوشته ی نویسنده ی انگلیسی «جی. کی. رولینگ» و ترجمه ی «مهدی قراچه داغی» است. کتابی که در دست دارید، حاوی سخنرانی نویسنده ی مشهور کتاب های محبوب هری پاتر در جشن فارغ التحصیلی دانشجویان دانشگاه هاروارد است. بی شک شرح نگاه بانویی که با قدرت نویسندگی و خلق خود دنیا را به تسخیر کتاب هایش درآورد و بازارهای جهانی کتاب، فیلم سازی و... را تحت تاثیر قرار داد، خواندنی است. در بخشی از این سخنرانی را می خوانیم: «نخستین نکته ای که دوست دارم بگویم این است که متشکرم، نه تنها هاروارد به من افتخاری بزرگ داده است، بلکه سبب شد چندین هفته برای سخنرانی در این جشن فارغ التحصیلی، گرفتار هراس و دلشوره شوم و وزن کم کنم؛ موفقیت برد برد! حالا تنها کاری که باید بکنم این است که نفسی عمیق بکشم، به نوشته های قرمز رنگ نگاهی دزدانه بیندازم و افتخار کنم که در بزرگ ترین تجدید دیدار دنیا شرکت کرده ام. سخنرانی در جشن فارغ التحصیلی مسئولیتی بزرگ است و شاید تا زمانی که ذهنم به عقب برگشت و به یاد مراسم فارغ التحصیلی خودم افتادم، این گونه گمان می کردم. سخنران آغازین آن مراسم، فیلسوف عالی مقام انگلیسی، بارونس مری وارناک، بود. تامل روی سخنرانی او کمک فراوانی به من کرد تا متن سخنرانی امروزم را بنویسم، چراکه متوجه شدم حتی کلمه ای از حرف های او را به یاد ندارم... .» انتشارات «البرز» کتاب حاضر را در اختیار علاقه مندان قرار داده است.

در سال 2008 ، رولینگ سخنرانی بسیار تأثیرگذاری در دانشگاه هاروارد ارائه داد. که اکنون برای اولین بار به صورت کتاب منتشر شده است. "زندگی های خیلی خوب" سخنان کوتاه رولینگ برای تمام کسانی است که در نقطه عطفی در زندگی قرار دارند. چگونه می توانیم شکست را در آغوش بگیریم؟ و چگونه می توانیم از تخیل خود برای بهتر کردن خودمان و دیگران استفاده کنیم؟
این نویسنده مشهور جهان با استناد به داستانهای سالهای تحصیلات خود و بعد از فارغ التحصیلی خود به برخی از مهمترین سوالات زندگی با قدرت و به صورت عاطفی پاسخ گفته است.

کتاب زندگی های خیلی خوب

جی کی رولینگ
جوآن جو رولینگ، زاده ی ۳۱ ژوئیه ۱۹۶۵، با نام های هنری جی. کی. رولینگ و رابرت گالبریث، نویسنده ی مجموعه کتاب های داستان هری پاتر است. داستان های هری پاتر پس از شهرت جهانی، جوایزی متعدد را از آن خود کرد. این مجموعه ی داستانی به ۶۵ زبان و به طور تقریبی در ۴۰۰ میلیون نسخه منتشر شده است. کتاب های هری پاتر از پرفروش ترین کتاب های تاریخ بشر بوده اند. در سال ۲۰۰۷ فهرست ثروتمندان ساندی تایمز، میزان ثروت رولینگ را حدود ۴۵۴ میلیون پوند (۱٫۰۷ میلیارد دلار) تخمین زد و در بین پولدارترین زنان انگلیس، رولینگ...
نکوداشت های کتاب زندگی های خیلی خوب
Humble and moving, full of ideals one hopes the world's most privileged young people will take to heart.
متواضعانه و پر تحرک ، پر از آرمان و امید هایی است که مورد توجه جوانان ممتاز جهان واقع می شود.
Washington Post Washington Post

"Include[s] plenty of uplifting nuggets and words of wisdom.
شامل تعداد زیادی از نکته های های بلند و کلمات حکمت آمیز.
Cosmo

One of the author's all-time most inspirational speeches.
یکی از سخنان الهام بخش نویسنده ای با تجربه.
MTV

قسمت هایی از کتاب زندگی های خیلی خوب (لذت متن)
زندگی مانند یک داستان است: مهم نیست که چقدر طولانی است، بلکه چقدر خوب بودن آن مهم است

من آزاد شدم ، زیرا بزرگترین ترس من قبلا تحقق یافته بود ، و من هنوز زنده ام ، و هنوز یک دختر داشتم که او را دوست داشتم ، و من یک ماشین تحریر قدیمی و یک ایده بزرگ داشتم. و بنابراین سنگ بنای من به پایه ای محکم تبدیل شد که من زندگی خود را دوباره روی آن ساختم.

ما برای تغییر جهان نیازی به سحر و جادو نداریم ، تمام قدرت مورد نیاز را در حال حاضر داریم: ما قدرت تصور بهتر را داریم.