کتاب درس های زندگی

Self Improvement
کد کتاب : 62642
مترجم :
شابک : 978-9648559163
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 119
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2012
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب درس های زندگی اثر استیون هندل

این کتاب شامل شش مقاله در زمینه خودشکوفائی(self-improvement) انتخاب شده از سری کتاب ها و مقالات استیون هندل روانشناس آمریکائی است که علاوه بر مختصر و مفید بودن موضوعات، هر کدام مستقلا در برگیرنده اطلاعات ذی قیمتی برای تقویت و به سازی شخصیت، افکار و اندیشه های ما است تا در مواجهه با شرایط دشوار زندگی و اخذ تصمیم و رفتار متناسب و منطقی، از روحیه و اعتماد بنفسی نیرومند برخوردار باشیم، و زندگی آرام و لذت بخشی را تجربه کنیم.
از مدت ها پیش روانشناسان در جهت سلامت ذهن و روان، نقش خود فرد را در بهبود شرایط روحی روانی و تسلط بر استرس و نگرانی های خود، و پیشگیری از رسیدن به مراحل بحران روانی، به ما معرفی کرده اند. بنابراین ایجاد انگیزه ی تغییر و ارائه رهنمودهای روانشناسانه، می تواند نقشه راه و محرک موثری برای هر شخص خسته و درمانده از رنج ها و معضلات ذهنی و روحی روانی وی باشد.
خوشبختانه توصیه های خودشکوفائی کلا بسیار ساده و برای همگان قابل اجرا است، و استیون هندل که مربی متخصص این تکنیک است، در مقالات خود در این کتاب با ارائه ی رهنمودهای مرتبط و بهره مندی از آخرین یافته های علم روانشناسی و به زبانی ساده، مطالب با ارزشی را به ما می آموزد. لازم است بدانیم که توصیه های خودشکوفائی اگر چه ساده و قابل اجرا هستند، اما تمرین و تکرار، ضامن موفقیت و همت و علاقه، موتور محرکه آن ها ست.
هیچ پاداشی لذت بخش تر از آن نیست که شما با رعایت و اجرای توصیه های خودشکوفائی این کتاب، ناگهان متوجه تغییری درخلق و خو و روحیه خود می شوید که تا کنون لذت آن را تجربه نکرده بودید و اینک سبک بال از خفقان بار سنگینی که سال ها بر فضای ذهن و دیدگاه شما حاکم بود، به وجد آمده و به ادامه راه مشتاق می شوید.
استیون هندل نویسنده مقالات، روانشناس، مربی انگیزشی و خودشکوفائی، وبلاگ نویس روانشناس و مولف چند کتاب بوده و بیش از 500 مقاله در باره ی به سازی روحی روانی و موضوعات مرتبط را در وب سایت خود به علاقمندان معرفی کرده است.

کتاب درس های زندگی

استیون هندل
استیون نیل هندل (زاده 29 ژانویه 1945 در بروکلین) یک مربی و بوم شناس آمریکایی است. هندل در حال حاضر استاد ممتاز اکولوژی در دانشگاه راتگرز و استاد مدعو در دانشکده طراحی دانشگاه هاروارد است.