کتاب رازهای سایکوپات ها

The Psychopath Code
(ناکام گذاشتن شکارچیانی که در کمین ما هستند)
کد کتاب : 40316
مترجم :
شابک : 978-6001041402
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 308
سال انتشار شمسی : 1403
سال انتشار میلادی : 2015
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب رازهای سایکوپات ها اثر پیتر هینت ینس

به دنبال قاتلان زنجیره ای نباشید ... از هر 25 نفر در اطراف شما یک نفر روانی است که یک زندگی مخفی دارد.
روان پریش ها با استفاده از جذابیت و ذکاوت خود آنچه را که می خواهند بدست می آورند. آنها فقط احساسات یک شکارچی را تسری می دهند. در این کتاب پیتر هینتینز رمز و راز یک روان پریشان را رمزگشایی می کند.
چرا چنین افرادی وجود دارند؟ چگونه کار می کنند؟ و مهمتر از همه ، آیا می توانیم یاد بگیریم که از آنها اجتناب کنیم ، یا از آنها فرار کنیم؟

پاسخ ها شما را روشن می کنند. این کتاب ابزارها و تکنیک های عملی را برای زنده ماندن در سخت ترین شرایط در کنار افراد نامعمول را ارائه می دهد.

پیتر هینتجنز نویسنده این کتاب رازهای سایکوپات ها با عنوان فرعی (ناکام گذاشتن شکارچیانی که در کمین ما هستند) ، برنامه ریز و متفکری است که دهه ها صرف ساختن سیستم های نرم افزاری بزرگ و جوامع آنلاین کرده است. او خود از آنها به عنوان "سیستم های زندگی" یاد می کند. وی با نوشتن بیش از 30 پروتکل و سیستم های نرم افزاری توزیع شده ، یک متخصص در محاسبات توزیع شده است.

کتاب رازهای سایکوپات ها

پیتر هینت ینس
پیتر هینت ینس (Pieter Hintjens (3) دسامبر 1962 - 4 اکتبر 2016) یک توسعه دهنده نرم افزار بلژیکی، نویسنده و رئیس سابق بنیاد زیرساخت اطلاعات آزاد (FFII) ، انجمنی است که علیه حق ثبت اختراع نرم افزار می جنگد. در سال 2007 ، وی به عنوان یکی از "50 فرد با نفوذ در IP" توسط مجله مدیریت مالکیت معنوی معرفی شد.