کتاب دره کبری ها

The Valley Of The Cobras
ژو، زت و ژوکو (5)
  • 15 % تخفیف
    60,000 | 51,000 تومان
  • موجود
  • انتشارات: سایه گستر سایه گستر
    نویسنده:
کد کتاب : 4035
مترجم :
شابک : 9786003744417
قطع : رحلی
تعداد صفحه : 54
سال انتشار شمسی : 1397
سال انتشار میلادی : 1957
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

معرفی کتاب دره کبری ها اثر هرژه

این یک ماجراجویی کمیک کمتر شناخته شده اما به همان اندازه هیجان انگیز و جذاب از خالق تن تن است. وقتی یک گلوله برفی به بیراهه می رود - و به یک مهاراجه برخورد می کند - جو، زت و میمون حیوان خانگی شان جوکو ماجراجویی را آغاز می کنند که آنها را از پیست های اسکی آلپ به دره ای پر از مار در هیمالیا می برد.هرژه در دره ی کبری ها شخصیت های فراموش نشدنی و درام بالایی را ارائه می دهد. ماجراهای جو، زت و جوکو توسط هرگه به ​​سبک کمیک بوکی نمادین‌ترین شخصیت او، تن تن ساخته شد، که جایگاهش در میان شخصیت‌های کلاسیک کودکان همچنان به فروش بیش از 100000 نسخه در سال در بریتانیا کمک می‌کند و از زمانی که هرژه برای اولین بار قلم روی کاغذ گذاشت، حدود 230 میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته شد. دو مورد از ماجراهای تن تن توسط استیون اسپیلبرگ و پیتر جکسون در سال 201 برای صفحه نقره ای اقتباس شدند.

کتاب دره کبری ها

هرژه
ژرژ پروسپر رمی، زاده ی ۲۲ مه ۱۹۰۷ و درگذشته ی ۳ مارس ۱۹۸۳، نویسنده و کاریکاتوریست بلژیکی بود که بیشتر به خاطر خلق ماجراهای تن تن مشهور است. این اثر مشهورترین اثر کمیک (داستان مصور) در تمام تاریخ و به ویژه در تاریخ اروپا است و به خاطر آن نام هرژه (ارژه) در سال ۲۰۰۳ به تالار مشاهیر کتاب های کمیک اضافه شد.هرژه، که در سال ۱۹۰۷ متولد شده بود، آموزش رسمی هنری ندیده بود، ولی پس از ترک مدرسه، ابتدا به عنوان گرافیست شروع به کار کرد و به دنبال آن از سال ۱۹۲۹ تا هنگام مرگش در سال ۱۹۸۳ به خلق ماجراهای تن...
قسمت هایی از کتاب دره کبری ها (لذت متن)
خدا رحم کنه! تو اون بسته ها چیه؟ خدا می دونه چه انتقامی می خواد ازشون بگیره! حالا چی کار کنم؟ خدا خودش آقای لگراند رو رسوند! نجات پیدا کردیم! آقای لگراند سلام… من… ببخشید… یعنی… من همین الان حضرت والا رو دیدم که داره می ره کلبه ی شما… بعد از اتفاقی که دیروز افتاد… متوجه که هستید… من نگرانم.