کتاب مربیگری برای عملکرد بهتر

Coaching for Performance
کد کتاب : 40591
مترجم :
شابک : 978-9641703112
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 288
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2002
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 24
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب مربیگری برای عملکرد بهتر اثر سر جان ویتمور


این کتاب بیش از 500000 نسخه فروخته شده است. این نسخه جدید عمده کاملا اصلاح شده و با مطالب جدید در مورد مدریت در یک وضعیت بحرانی و رهبری برای یک آینده دشوار است.

به نوعی باید گفت که کتاب "مربیگری برای عملکرد بهتر" کتاب مقدس صنعت است و بسیاری از مدیران بر اساس آن توانسته اند در زمینه کاری خود موفقیت هایی را بدست آورند.

این نسخه جدید به طور واضح توضیح می دهد که شما به عنوان مدیر چگونه می توانید گره های کار را شناسایی کنید، به لحاظ ذهنی افراد را آماده کنید تا که در نهایت بتوانید از بیشترین پتانسیل هر فرد را برای هر کار بخصوص بهره برداری کنید.

کتاب مربیگری برای عملکرد بهتر حاوی مدل معروف GROW (اهداف ، واقعیت ، گزینه ها ، اراده) است که اکنون به عنوان پایه ای برای مربیان حرفه ای ارائه شده است.

این کتاب واضح ، موجز ، کاربردی و خواننده پسند است. این یک راهنمای مربیگری است فوق العاده است.
امروزه سوالات جدید مربیگری و فصل های تازه ای در مورد هوش هیجانی و رهبری با عملکرد بالا وجود دارد. سر جان ویتمور در این کتاب به این سوالات جواب می دهد.

ویتمور همچنین آینده مربیگری و نقش آن در تحول در یادگیری و روابط محیط کار را توضیح می دهد. و در نهایت به این مساله می پردازد که مربیگری چگونه می تواند در یک بحران کمک کند.

کتاب مربیگری برای عملکرد بهتر

سر جان ویتمور
سر جان هنری داگلاس ویتمور، بارون دوم (16 اکتبر 1937 - 28 آوریل 2017) پیشگام صنعت مربیگری اجرایی، نویسنده و راننده مسابقه بریتانیایی بود.جان ویتمور در 16 اکتبر 1937، پسر سر فرانسیس ویتمور و الیس جانسن متولد شد. وی در کالج اتون، آکادمی سلطنتی نظامی Sandhurst و کالج کشاورزی Cirencester تحصیل کرده است. وی در سال 1962، با مرگ پدرش، شرکت املاک اورست را در اورست اسکس به ارث برد. این ارث شامل صندلی خانوادگی اورست هال بود که وی از آن برای پرواز و فرود هواپیمای خود استفاده می کرد. در سال 1968، او خانه ...
نکوداشت های کتاب مربیگری برای عملکرد بهتر
Widely regarded as the Bible of coaching, this is an essential read for any manager who uses coaching skills
این کتاب به طور گسترده ای به عنوان کتاب مقدس مربیگری مورد توجه قرار می گیرد ، برای هر مدیری که میخواهد از مهارت مربیگری استفاده کند ، یک مطالعه اساسی است
Business Traveller

Personal tone and straightforward language.
لحن شخصی و زبان سرراست.
Management Today

قسمت هایی از کتاب مربیگری برای عملکرد بهتر (لذت متن)