کتاب زن های ما

Nos Femmes
کد کتاب : 40856
مترجم :
شابک : 978-6004363440
قطع : پالتویی
تعداد صفحه : 89
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2013
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب زن های ما اثر اریک اسوس

نمایشنامه‌ای که در اختیار شماست، بخشی از مجموعه بزرگ "درام معاصر فرانسوی" را تشکیل می‌دهد. قبلا، مجموعه‌های نمایشی متعددی توسط ناشران مختلف منتشر شده بودند، اما این بار تمرکز صرفا بر روی نمایشنامه‌های معاصر فرانسوی قرار گرفته است. هدف اصلی از انتشار این مجموعه، معرفی نمایشنامه‌نویسان معاصر و گاها جوان فرانسوی به مخاطبان ایرانی است، نویسندگانی که تاکنون در ایران به اندازه کافی شناخته نشده‌اند. انتشار این آثار می‌تواند به شکل مثبتی بر روی توسعه و پیشرفت حوزه نمایش در کشور تأثیرگذار باشد. این آثار نقش مهمی را در اثرگذاری بر روند نمایش و تئاتر ایران ایفا خواهند کرد و از تکراری شدن الگوها در اجراهای تئاتری جلوگیری خواهند کرد.

انتخاب آثار موجود در این مجموعه، پس از یک دوره مطالعه و بررسی دقیق بر روی ده‌ها اثر مختلف به انتخاب دقیقی تبدیل شده است. این مجموعه شامل آثاری است که تأثیرگذاری‌های قابل توجهی در صحنه نمایش دارند و به عنوان نمایشنامه‌هایی که تاثیراتی مثبت و قابل توجهی در تئاتر اروپا داشته‌اند، شناخته می‌شوند. انتخاب این آثار به منظور اثرگذاری بر جریان تئاتر ایران انجام شده و به تناسب با مفاهیم و تم‌های معاصر جوامع جهانی قرار دارد.

کتاب زن های ما

اریک اسوس
اریک اسوس (30 مارس 1956 - 12 اکتبر 2020) یک کارگردان، فیلمنامه نویس، دیالوگ پرداز و نمایشنامه نویس فرانسوی متولد تونس بود.اسوس نویسنده 80 نمایش رادیویی برای کانال France Inter بود.او نمایشنامه های متعددی و همچنین سناریوهایی را برای تلویزیون (از جمله 3 قسمت از سریال Nestor Burma) و سینما نوشت.اسوس اولین فیلم بلند خود را با نام Les gens en maillot de bain ne sont pas (forcément) superficiels [fr] در سال 2001 کارگردانی کرد. در سال 2002 ، او کمدی جدیدی را با عنوان Sexes très مخالف ن...