کتاب پلیس گل ها، درخت ها و جنگل ها

La police des fleurs, des arbres et des forêts
کد کتاب : 41971
مترجم :
شابک : 978-6220403470
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 335
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 8 اردیبهشت
نوع چاپ : دیجیتال - POD

معرفی کتاب پلیس گل ها، درخت ها و جنگل ها اثر رومن پوئرتولاس

رومن پوئرتولاس نویسنده کتاب "پلیس گل ها، درخت ها و جنگل ها " متولد 1975 در جنوب فرانسه بزرگ شد. در 25 سالگی به بارسلونا و سپس برایتون (انگلیس) نقل مکان کرد و سپس به اسپانیا در مادرید بازگشت و در هوانوردی و بعدا به عنوان معلم کار کرد. او در 35 سالگی مسابقه ستوان پلیس را به دست آورد و سپس به پاریس نقل مکان کرد. وقتی به لطف موفقیتش، از پلیس به مرخصی رفت (او اکنون کاپیتان است) و از سال 2014 خود را وقف رمان هایش و اقتباس آنها با سینما کرده است. او با آلبین میشل کتاب پلیس گل ها، درختان و جنگل ها و زیر چتر آدلاید را در سال های 2019 و 2020 منتشر کرد. خواندن رومن پوئرتولاس به معنای کشف دنیای جدیدی از فیلم های هیجان انگیز است. در عین حال بسیار ادبی، شاعرانه، لطیف و کاملا نوآورانه. در این کتاب، گل‌ها، گیاهان قرمز آلا ویان، عشق، تعلیق زیاد، لطافت فراوان و فضایی بسیار خاص وجود دارد که نویسنده دوست دارد طبیعت را شخصیت‌پردازی کند و آن را با همان عنوان زنده کند.

کتاب پلیس گل ها، درخت ها و جنگل ها

رومن پوئرتولاس
رومن پوئرتولاس، زاده ی ۲۱ دسامبر ۱۹۷۵، نویسنده ای فرانسوی است. پوئرتولاس به خاطر شغل پدر و مادر خود، در نوجوانی و جوانی بارها ناگزیر به اقامت در نقاط مختلف اروپا از جمله انگلستان و اسپانیا شد. او در زمان اقامت در اسپانیا مدتی به تدریس زبان فرانسه پرداخت و همزمان به عنوان مترجم شفاهی نیز کار کرد. پوئرتولاس همواره آرزو داشت کارآگاه شود و برای رسیدن به خواسته ی خود، در کنکور نیروی پلیس شرکت کرد و با این که ستوان شد، نتوانست به آرزویش جامه ی عمل بپوشاند. او چهار سال در ژاندارمری فرانسه خدمت کرد و...
دسته بندی های کتاب پلیس گل ها، درخت ها و جنگل ها
قسمت هایی از کتاب پلیس گل ها، درخت ها و جنگل ها (لذت متن)
در سپیده دم روز جمعه اول سپتامبر سال 1939، یک سپاه بزرگ آلمانی در پی فرمان آدولف هیتلر، دیکتاتور آلمانی که چند سالی پس از کسب قدرت به بهانه های واهی سودای جهانگشایی در سر می پروراند، به کشور همسایه ، لهستان، حمله و هر چه را بر سر راهش بود ویران کرد. این حمله آلمان نازی، سرآغاز جنگی شش ساله در اروپا بود که به مرگبارترین درگیری تاریخ تبدیل شد. جنگی مخوف و هولناک که جان تقریبا پنجاه میلیون انسان را گرفت. مردم آلمان، که مشکلات حیرت انگیز اقتصادی و سیاسی دهه 1920 و اوایل 1930 آنها را به ستوه درآورده بود، پیروی کورکورانه از رهبر پر جنب و جوشی را برگزیدند که وعده می داد زندگی آنها را بهبود بخشد و شکوه و افتخار از دست رفته آلمان را احیا کند. اما هیتلر پس از دستیابی به قدرت کامل در آلمان، به جای عمل به وعده هایش برنامه مرگبار خودش را در پیش گرفت که شامل تسخیر اروپا و روسیه و نابودی جمعی اشخاص نامطلوب بود.