کتاب دیپلماسی (جلد اول)

Diplomacy
کد کتاب : 42211
مترجم :
شابک : 978-9644234590
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 1312
سال انتشار شمسی : 1397
سال انتشار میلادی : 1994
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب دیپلماسی (جلد اول) اثر هنری کیسینجر

دیپلماسی کتابی است که در سال 1994 توسط هنری کیسینجر ، مشاور امنیت ملی و وزیر امور خارجه نوشته شده است. این یک تاریخچه از تاریخ روابط بین الملل و هنر دیپلماسی است که بیشتر در قرن 20 و دنیای غرب متمرکز است. کیسینجر ، به عنوان یک معتقد بزرگ به مکتب رئالیستی روابط بین الملل ، کاملا بر مفاهیم توازن قوا در اروپا قبل از جنگ جهانی اول ، و ریل پولیتیک در تمام دوره های روابط دیپلماتیک متمرکز است.
تاریخچه ی درخشان و گسترده دیپلماسی شامل داستان های شخصی وزیر خارجه سابق برجسته ، از جمله باز از سر گیری خیره کننده ی روابط وی با چین.
ثری فوق العاده در مورد کار اصلی سیاست خارجی و هنر دیپلماسی.
هنری کیسینجر با انتقال از یک مرور کلی تاریخ ، به روایتهای کاملا دقیق مذاکره با رهبران جهان ، توصیف می کند که چگونه هنر دیپلماسی جهانی را که در آن زندگی می کنیم ایجاد کرده است و نحوه ی برخورد آمریکا با امور خارجه همیشه متفاوت با ملل دیگر است.
کتاب دیپلماسی درخشان ، بحث برانگیز و بسیار عمیق است و به عنوان اوج یک عمر خدمات و تحقیقات دیپلماتیک شناخته می شود. خواندن این کتاب برای هر کسی که به نیروهایی که امروز جهان ما را شکل داده اند و فردا بر آن تأثیر می گذارد علاقه دارد، اهمیت حیاتی دارد. وزیر خارجه ی پیشین با ارائه نمای پانوراما از تاریخ و شرح برخوردهای دستوری دیپلماتیک ، ایده های خود را درباره ی دیپلماسی و توازن قدرت توصیف می کند و نشان می دهد که چگونه سبک های مذاکره ی ملی بر نتایج تأثیر می گذارد.

کتاب دیپلماسی (جلد اول)

هنری کیسینجر
هنری آلفرد کیسینجر (enry Alfred Kissinger) سیاستمدار، دیپلمات و مشاور ژئوپلیتیک آمریکایی است که به عنوان وزیر امور خارجه ایالات متحده آمریکا و مشاور امنیت ملی آمریکا خدمت کرده‌ است.کیسینجر در ۲۷ مه ۱۹۲۳ در خانواده‌ای یهودی‌الاصل در شهر فورت، آلمان به دنیا آمد. او در سال ۱۹۳۸ به همراه خانواده از آلمان تحت کنترل نازی‌ها به ایالات متحده آمریکا گریخت، در نیویورک ساکن شد و در ۱۹۴۳ تابعیت این کشور را کسب کرد.کیسینجر در دورهٔ ریچارد نیکسون به عنوان وزیر امور خارجه آمریکا مشغول به...
نکوداشت های کتاب دیپلماسی (جلد اول)
An elegantly written study of Western diplomacy
یک مطالعه ظریف نوشته شده از دیپلماسی غرب
New York Times New York Times

Kissinger's absorbing book tackles head-on some of the toughest questions of our time
کتاب جذاب کیسینجر به طور جدی به برخی از سخت ترین سوالات زمان ما می پردازد.
New Yorker New Yorker

قسمت هایی از کتاب دیپلماسی (جلد اول) (لذت متن)