کتاب عشق زشت

Ugly Love
کد کتاب : 42325
مترجم :
شابک : 978-6226395859
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 303
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2014
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

نامزد جایزه بهترین داستان عاشقانه گودریدز سال 2014

معرفی کتاب عشق زشت اثر کالین هوور

کتاب «عشق زشت» رمانی نوشته ی «کالین هوور» است که نخستین بار در سال 2014 به انتشار رسید. وقتی «تیت کالینز» با خلبانی به نام «مایلز آرچر» آشنا می شود، فکر نمی کند که این ملاقات، عشق در نگاه اول باشد. در حقیقت آن ها حتی هنوز یکدیگر را دوست خود نیز در نظر نمی گیرند. تنها نقطه ی اشتراک میان «تیت» و «مایلز»، علاقه ای ناگهانی، دوطرفه و غیر قابل انکار است. به محض این که هر کدام از آن ها خواسته هایشان را بیان می کنند، متوجه می شوند که انگار درست برای هم ساخته شده اند. «مایلز» به دنبال عشق نیست و «تیت» نیز وقتی برای عشق و عاشقی ندارد. رابطه ی آن ها می تواند بی نقص از آب درآید، البته تا زمانی که «تیت» دو قانونی را که «مایلز» به او گفته، رعایت کند: هیچ وقت درباره ی گذشته نپرس؛ توقع آینده ای مشترک را نداشته باش.

کتاب عشق زشت

کالین هوور
کالین هوور، زاده ی ۱۱ دسامبر ۱۹۷۹، نویسنده ی پرفروش نیویورک تایمز برای ۷ رمان و یک رمان کوتاه است. رمان های هوور در زمینه ی ادبیات بزرگسالان و جوانان است.کالین هوور در سولفور اسپرینگز تگزاس متولد شد. او در سالتیلو بزرگ شد و در سال ۱۹۹۸ از دبیرستان سالتیلو فارغ التحصیل شد. در سال ۲۰۰۰، با هیث هوور ازدواج کرد و در حال حاضر از او سه پسر دارد. او قبل از شروع حرفه ی نویسندگی در خدمات اجتماعی و تدریس کار می کرد.در نوامبر ۲۰۱۱، کالین شروع به نگارش اولین رمان خود، بسته، کرد؛ بدون این که قصد چاپ آن را...
نکوداشت های کتاب عشق زشت
A heart-wrenching love story that proves attraction at first sight can be messy.
عاشقانه ای پراحساس که ثابت می کند علاقه در نگاه اول ممکن است پرآشوب باشد.
Barnes & Noble

Hoover builds a terrific world here.
«هوور» در این اثر، جهانی فوق العاده را خلق می کند.
Booklist Booklist

A must-read book!
کتابی که خواندنش ضروری است!
Amazon Amazon

قسمت هایی از کتاب عشق زشت (لذت متن)
گاهی اوقات صحبت نکردن، از همه ی کلمات در جهان حرف های بیشتری می زند.

بعضی آدم ها هر چه پیرتر می شوند، خردمندتر می شوند. متأسفانه اغلب آدم ها فقط پیر می شوند.

وقتی کسی به کسی دیگر علاقه مند می شود، همین اتفاق می افتد. او هیچ جا نیست، و بعد ناگهان همه جا هست، چه بخواهی آنجا باشد و چه نه.