کتاب اشک هایی که در سکوت جاری شدند

All Your Perfects
کد کتاب : 17099
مترجم :
شابک : 978-6001883415
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 268
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

همه ی خوبی هایت
All your perfects
کد کتاب : 17102
مترجم :
شابک : 978-6229506974
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 248
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب اشک هایی که در سکوت جاری شدند اثر کالین هوور

کتاب «اشک هایی که در سکوت جاری شدند» رمانی نوشته ی «کالین هوور» است که اولین بار در سال 2018 انتشار یافت. عشق میان «کوین» و «گراهام» به واسطه ی ازدواجشان در معرض تهدید قرار گرفته است. خاطرات، اشتباهات و رازهایی که هر دوی آن ها در طول این سال ها به وجود آورده اند، اکنون میان آن ها فاصله انداخته است. اما تنها چیزی که ممکن است قدرت نجات این عشق را داشته باشد، احتمالا دقیقا همان چیزی است که ازدواج آن ها را با مشکل مواجه کرده است. کتاب «اشک هایی که در سکوت جاری شدند» یا «همه ی خوبی هایت»، رمانی ژرف درباره ی زوجی است که آینده ی احتمالیشان، به عهدهای بسته شده در گذشته گره خورده است. این رمان از مخاطبین خود می پرسد: آیا عشقی پرالتهاب با آغازی بی نقص می تواند همیشه در زندگی دو انسان نه چندان بی نقص دوام آورد؟

کتاب اشک هایی که در سکوت جاری شدند


ویژگی های کتاب اشک هایی که در سکوت جاری شدند

نامزد جایزه بهترین داستان عاشقانه گودریدز سال 2018

از کتاب های پرفروش نیویورک تایمز

کالین هوور
کالین هوور، زاده ی ۱۱ دسامبر ۱۹۷۹، نویسنده ی پرفروش نیویورک تایمز برای ۷ رمان و یک رمان کوتاه است. رمان های هوور در زمینه ی ادبیات بزرگسالان و جوانان است.کالین هوور در سولفور اسپرینگز تگزاس متولد شد. او در سالتیلو بزرگ شد و در سال ۱۹۹۸ از دبیرستان سالتیلو فارغ التحصیل شد. در سال ۲۰۰۰، با هیث هوور ازدواج کرد و در حال حاضر از او سه پسر دارد. او قبل از شروع حرفه ی نویسندگی در خدمات اجتماعی و تدریس کار می کرد.در نوامبر ۲۰۱۱، کالین شروع به نگارش اولین رمان خود، بسته، کرد؛ بدون این که قصد چاپ آن را...
نکوداشت های کتاب اشک هایی که در سکوت جاری شدند
A tour de force novel about a troubled marriage.
رمانی خارق العاده درباره ی ازدواجی پرمشکل.
Barnes & Noble

Another fantastic read.
یک اثر شگفت انگیز دیگر.
Bustle

A poignant love story.
عاشقانه ای گزنده.
Booklist Booklist

قسمت هایی از کتاب اشک هایی که در سکوت جاری شدند (لذت متن)
این منم که نازا هستم، نه «گراهام». آیا او هم باید برای نازایی من تنبیه شود؟ می گوید بچه به اندازه ی من برایش مهم نیست، ولی می دانم این را برای ناراحت نکردن من می گوید. و چون هنوز امیدوار است. ولی ده یا بیست سال دیگر از من متنفر خواهد شد. آدم است دیگر.

وقتی این افکار به سراغم می آیند، حس می کنم خودخواهم. هر بار من و «گراهام» برای بچه دار شدن تلاش می کنیم، حس می کنم خودخواهم، چون به امیدی چنگ انداخته ام که وجود ندارد و او را در ازدواجی دنبال خود می کشانم که در نهایت برای هر دویمان کسل کننده خواهد شد.

داخل کیفم را برای یافتن کلید جست و جو کردم. زمانی که قصد باز کردن در را داشتم، دستش را بر روی در گذاشت و گفت: «می خوای بری داخل؟!» ابتدا به او و سپس به در آپارتمان اتان نگاه کردم. چرا این پرسش را مطرح کرد؟ از این که در راهرو تنها بودم و یک مرد جوان سر راهم قرار داشت، ترسیدم! ضربان قلبم افزایش یافت. شاید منتظر بود در آپارتمان را باز کنم و او به من حمله کند.