کتاب اعتراف

Confess
کد کتاب : 1372
مترجم :

قطع : رقعی
نوع جلد : شومیز
زودترین زمان ارسال : ---

جایزه بهترین کتاب عاشقانه ی گودریدز

کالین هوور نویسنده ی پرفروش نیویورک تایمز

معرفی کتاب اعتراف اثر کالین هوور

کتاب اعتراف، رمانی نوشته ی کالین هوور است که نخستین بار در سال 2015 منتشر شد. اوبرن تصمیم گرفته تا زندگی در هم شکسته اش را بازسازی کند و هیچ جایی برای اشتباه ندارد. اما او وقتی برای به دست آوردن یک موقعیت شغلی به استودیوی دالاس می رود، اصلاً توقع ندارد که دلباخته ی اوون جنتری، هنرمند مرموز این استودیو شود. اوبرن، دل به دریا می زند و کنترل امور را به احساساتش می سپارد، اما درمی یابد که اوون در حال پنهان کردن رازی بزرگ است. گذشته ی تاریک اوون بر زندگی اش سایه افکنده و همه ی چیزهایی را که اوبرن دوست دارد، تهدید می کند. تنها راهی که اوبرن می تواند به روال عادی برگردد، این است که اوون را از زندگی خود حذف کند. اما آیا او می تواند این کار را انجام دهد؟

کتاب اعتراف

کالین هوور
کالین هوور، زاده ی ۱۱ دسامبر ۱۹۷۹، نویسنده ی پرفروش نیویورک تایمز برای ۷ رمان و یک رمان کوتاه است. رمان های هوور در زمینه ی ادبیات بزرگسالان و جوانان است.کالین هوور در سولفور اسپرینگز تگزاس متولد شد. او در سالتیلو بزرگ شد و در سال ۱۹۹۸ از دبیرستان سالتیلو فارغ التحصیل شد. در سال ۲۰۰۰، با هیث هوور ازدواج کرد و در حال حاضر از او سه پسر دارد. او قبل از شروع حرفه ی نویسندگی در خدمات اجتماعی و تدریس کار می کرد.در نوامبر ۲۰۱۱، کالین شروع به نگارش اولین رمان خود، بسته، کرد؛ بدون این که قصد چاپ آن را...
نکوداشت های کتاب اعتراف
A novel about risking everything for love.
رمانی درباره ی به خطر انداختن همه چیز برای عشق.
Barnes & Noble

Compelling, fresh, heart wrenching and unforgettable.
جذاب، تازه، تأثرانگیز و فراموش نشدنی.
Vilma’s Book Blog

Crazy and lovely and everything we expect from Colleen Hoover.
دیوانه وار، دوست داشتنی و همه ی چیزی که از کالین هوور انتظار داریم.
Shameless Book Club

قسمت هایی از کتاب اعتراف (لذت متن)
به همه ی نقاشی ها نگاه می کنم و متوجه می شوم که کنار هر نقاشی، یک اعتراف قرار دارد. با تعجب می پرسم: «همه ی این اعتراف ها از انسان های واقعی است؟ همه را می شناسی؟» سرش را تکان می دهد و به سمت در می رود. «تمام آن ها متعلق به افراد ناشناسی هستند که اعترافات خود را از شکاف در داخل می اندازند و من با الهام گرفتن از آن ها نقاشی می کشم.» به سمت نقاشی بعدی می روم. بدون آن که نقاشی را نگاه کنم، اعتراف را می خوانم.

اگر یک بار به قلبم گوش دهم، هیچ وقت نخواهم توانست دوباره راهی برای نادیده گرفتن آن پیدا کنم.

شگفت انگیز است که یک حقیقت، چه فاصله ای می تواند میان دو نفر به وجود آورد.