کتاب مسیحیان صهیونیست

Zionist Christians
و عملکرد آنان در شرق اسلامی
کد کتاب : 42437
شابک : 978-9646938755
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 240
سال انتشار شمسی : 1390
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب مسیحیان صهیونیست اثر اسماعیل شفیعی سروستانی

پایان جهان نزدیک است، دنیا به آخر رسیده و مسیح عن قریب ظهور می کند؛ درحالی که پیشاپیش نزول اجلالش همه اعراب و مسلمانان در جنگ آرمگدون به هلاکت خواهند رسید. این وعده کتاب مقدس است و در آن تردیدی نباید کرد.»...این جملات، جملات آشنایی هستند. جملاتی که بیش از سه دهه است که از گوشه و کنار جهان و باواسطه و بی واسطه ی رسانه ها در گوش جهانیان زمزمه می شود تا جایی که دیگر «بر کسی پوشیده نیست که غرب یا همان اعتلاف صلیب و صهیون، خود را برای بزرگترین و آخرین رویارویی با جهان اسلام مهیا می کند.
اگر می خواهید راز کثرت گفتگو در خصوص آخرالزمان، افزایش یافتن پیش گویی ها در خصوص جهان امروز و آخرالزمان و راز نبردها و توجهات به منطقه خاورمیانه و جنگ ها را بدانید و با ماهیت بسیاری از اتفاقات دیگر همچون رواج بیماری های مختلف؛ جهانی سازی، مهاجرت و... آشنا شوید، کتاب «مسیحیان صهیونیست و عملکرد آنان در شرق اسلامی» با ۲۱ مقاله و قلم شیوای استاد اسماعیل شفیعی سروستانی پاسخی مناسب خواهدبود.

کتاب مسیحیان صهیونیست

اسماعیل شفیعی سروستانی
اسماعیل شفیعی سروستانی (متولد ۱۳۳۷ در شیراز)، نویسنده، روزنامه‌نگار ،سخنران و مهدویت‌پژوه ایرانی‌ست. پژوهش‌های او در حوزه غرب‌شناسی، ادبیات فارسی، مطالعات فرهنگی، مطالعات مهدویت و آخرالزّمان‌شناسی است. از او تاکنون بیش از ۸۰۰ مقاله و ۵۳ عنوان کتاب مستقل و بیش از یکصد رساله در حوزه‌های مختلف منتشر شده‌است.در هفده سالگی به عنوان معلم به روستاهای اطراف استان فارس رفت و به عنوان معلم دبستان و مدرسه راهنمایی، به تدریس مشغول شد. دومین دیپلم خود را در سال ۱۳۵۶...