کتاب مراجع مقاوم و هنر روان درمانی

Effective Techniques For Dealing With Highly Resistant Clients
(کار با مراجعان بسیار مقاوم)
کد کتاب : 43745
مترجم :

شابک : 978-6227303278
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 280
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2007
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب مراجع مقاوم و هنر روان درمانی اثر کلیفتون میچل

یک راهنمای عملی و کاملا مکتوب که تکنیک‌های ملموس و کاهنده استرس را برای مقابله با مقاومت روانی در مشاوره و درمان آموزش می‌دهد. یک نظریه کاملا معنادار از مقاومت روان‌شناختی ارائه شده است که متخصصان سلامت روان را برای برخورد با سخت‌ترین مشتریان خود توانمند می‌سازد. این صدها تکنیک و ایده ساده برای پیشگیری و رفع مقاومت در درمان دنبال می‌شود. برخی از بسیاری از موضوعات مورد بحث عبارتند از:

- توانمندسازی راه‌هایی برای مفهوم‌سازی مقاومت،
- خطاهایی که درمانگر مرتکب می شود و مقاومت ایجاد می کند،
- اصول اولیه برای مقابله با مقاومت،
- چگونه از قدرت ذاتی زبان برای ایجاد حرکت استفاده کنیم،
- مشکلات اساسی طرح سوال،
- مدیریت پاسخ های «نمی دانم» و «بله، اما...»،
- برخورد با سکوت،
- پاسخگویی به چالش های مشتریان،
- و رویکردهای عملی برای ایجاد هدف.

منبع ارزشمندی که هم متخصصان و هم دانش‌آموزان هنگام جستجوی ایده‌ها و استراتژی‌های واقع‌بینانه و عمل‌گرایانه برای غلبه بر رکود و ایجاد حرکت درمانی به آن روی می‌آورند. این کتاب برای افراد حرفه‌ای خط مقدم که در محیط سلامت روان پرفشار امروزی کار می‌کنند نوشته شده است، این کتاب برای دسترسی سریع به ایده‌ها و رویکردها فهرست‌بندی و طراحی شده است.

کتاب مراجع مقاوم و هنر روان درمانی

کلیفتون میچل
دکتر کلیفتون میچل یک مربی بالینی بین المللی است که بیش از 30 سال تجربه در زمینه آموزش مقاومت روانشناختی در درمان برای متخصصان بهداشت روان دارد. وی در آموزش های خود اطلاعات عملی را به سبک منحصر به فرد سرگرم کننده و سریعی ارائه می دهد که پر از شوخ طبعی و نمونه هایی از تجربیات وی در بهداشت روان است. وی همچنین به عنوان سخنران اصلی تکنیک هایی برای بهبود ارتباطات و ایجاد تغییر از طریق استفاده دقیق از زبان در صدها سازمان بهداشت روان، بازرگانی و مدنی آموزش داده است.
دسته بندی های کتاب مراجع مقاوم و هنر روان درمانی
نکوداشت های کتاب مراجع مقاوم و هنر روان درمانی
This book should have been entitled, 'Everything you didn't learn about doing therapy in graduate school and wished you had.' It is filled with stress reducing, cutting-edge ideas for managing resistance. A highly practical, must-read for all therapists.
این کتاب باید اینگونه نامگذاری می شد: «هر چیزی که در مورد انجام درمان در دوره تحصیلات تکمیلی یاد نمی گرفتید و آرزو می کردید می داشتید». این مملو از ایده های کاهش دهنده استرس و پیشرفته برای مدیریت مقاومت است. کتابی بسیار کاربردی و خواندنی برای همه درمانگران.
Bill O'Hanlon

Dr. Mitchell provides answers to the question asked by neophyte and experienced therapists in workshops and seminars, 'What do I do when . . . ?' He courageously presents practical ideas and methods for helping counselors get beyond reasons for clients' resistance and avoidance.
دکتر میچل به سوالی که توسط درمانگران تازه کار و با تجربه در کارگاه ها و سمینارها پرسیده می شود، پاسخ هایی ارائه می دهد، "چه کار کنم وقتی . . . ؟ او شجاعانه ایده ها و روش های عملی را برای کمک به مشاوران ارائه می دهد تا از دلایل مقاومت و اجتناب مراجع فراتر روند.
Robert E. Wubbolding

قسمت هایی از کتاب مراجع مقاوم و هنر روان درمانی (لذت متن)