کتاب روح خردمند

A 21-Day Reflection Book About Meaning
تاملات 21 روزه درباره معنای زندگی حکمت الهام بخش دکتر فرانکل
کد کتاب : 43774
مترجم :
شابک : 978-6226722612
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 88
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2020
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب روح خردمند اثر پم روی

این کتاب با عنوان فرعی " تاملات 21 روزه درباره معنای زندگی حکمت الهام بخش دکتر فرانکل" حکمت الهام بخش ویکتور فرانکل را به مخاطبان مدرن ارائه می دهد.

آیا تا به حال فکر کرده اید که چه چیزی به زندگی معنا می بخشد؟
ویکتور فرانکل روانپزشک مشهور و بازمانده هولوکاست بود. پیام های او درباره آزادی ، مسئولیت و مقاومت - فارغ از شرایط - زندگی میلیون ها نفر را در سراسر جهان تغییر داده است. اکنون شما نیز می توانید قدرت تحول آفرین آنها را تجربه کنید.

معنی زندگی برای هر کس منحصر به فرد است. نمی توان آن را به صورت حاضر و آماده به شما داد؛ باید کشف شود با استفاده از نقل قول های قدرتمند مستقیم از منبع ، اما متناسب با زندگی امروز - حکمت الهام بخش ویکتوریایی. فرانکل شما را در این سفر هدایت می کند. از طریق تمرینات تأملی که به شما کمک می کند زندگی خود را در منظر قرار دهید ، شما را به سمت انجام شیفت های لازم برای داشتن یک زندگی کاملا معنادار راهنمایی می کند.

در هر لحظه ، شما این فرصت را دارید که از راه های بزرگ یا کوچک ، انتخاب های معنی داری انجام دهید. این انتخاب ها به شما و دنیای اطراف شما شکل می دهد. چگونه تصمیم خواهید گرفت؟ این کتاب شما را قادر می سازد تا هوشمندانه انتخاب کنید.

پم روی نویسنده این کتاب طرفدار سلامت روان و رفاه کودکان و بزرگسالان است. او با سابقه خود در زمینه تحقیقات بازار و تجارت ، وبلاگی را با عنوان Pam Roy Blog ، با تمرکز بر آموزش و آماده سازی دانش آموزان برای آینده کار و زندگی معنادار می نویسد. او مربی جوانان برای تصمیم گیری در مورد زندگی است. پم با الهام از فلسفه معنا محور ویکتور فرانکل ، درگیر پروژه های فیلم و کتاب مربوط به آوردن ایده های خود به نسل جدید است. وی بنیانگذار موسسه ویکتور فرانکل آمریکا و تهیه کننده اجرایی فیلم بلند آینده ، جستجوی انسان برای معنی است.

کتاب روح خردمند

قسمت هایی از کتاب روح خردمند (لذت متن)
زندگی کردن درک واقعیت موجود و تن دادن به تغییر است. زندگی کردن در این است که مسئولیت خود را در قبال چیزهایی که نمی توانیم بر آنها تسلط داشته باشیم بپذیریم و راهی برای تعالی بخشیدن به خودمان و پیوند برقرار کردن با دیگران بیابیم. وقتی زندگی میکنیم در هر لحظه از هر روز دست به انتخاب می زنیم و به این واقعیت پی می بریم که آن انتخاب ها پیامدهایی دارند - پیامدهای نیک یا بد. گاهی خود را در موقعیت هایی می یابیم که بیرون از تسلط ماست، اما حتی در این شرایط هم معنایی وجود دارد که بتوان یافت. حاصل آنکه زندگی کردن درباره یافتن معنا در همه شرایط و پاسخ دادن به ضروریاتی است که زندگی از ما می خواهد. تفاوت میان این دو مثل نشستن در قایق است: در یکی به وادادگی و سرگردانی تن میدهیم ، و در دیگری پارو در دست میگیریم و با تمام توان آب ها را می شکافیم و پیش می رویم.

همه میگویند که می خواهند خوشبخت باشند. ما برای عزیزان مان و خودمان آرزوی خوشبختی میکنیم. برنامه های آموزشی هاروارد و اپیل در حال حاضر کلاس هایی در زمینه خوشبختی ارائه می کنند. بنا بر اعلام پیل ، این کلاس ها جزو پرطرفدارترین کلاس ها هستند. فرانکل یادآوری می کند. درست است که می خواهیم شاد و خوشبخت باشیم، اما چیزی که واقعا خواسته ماست «دلیل» خوشبختی است. وقتی خوشبختی را مقصود خود قرار می دهیم، سودایی دست نایافتنی می پروریم. خوشبختی خودش احساسی دیر پا نیست