کتاب کتاب مرجع چاکرا یوگا

Essential Chakra Yoga
کد کتاب : 61191
مترجم :
شابک : 978-6226973298
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 192
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2020
نوع جلد : زرکوب
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب مرجع چاکرا یوگا اثر کریستینا داریگو

هدف اصلی "کتاب مرجع چاکرا یوگا" رساندن خوانندگان به تعادل جسمی و روحی زیبا و شفابخش است. اما این سفر به سمت هماهنگی و آرامش درونی می تواند چالش برانگیز باشد. کتاب مرجع چاکرا یوگایک راه آسان برای مبتدیان، معلمان آموزش دیده و هر کسی است که می خواهد چاکراهای خود را رفع انسداد و تراز کند و در نهایت به تعادلی مسرت بخش برسد. چاکرا یوگا روشی است هم جسم و هم ذهن را التیام بخشد - یک حالت و یک پرانایاما ("نفس کنترل شده") در یک زمان.
این کتاب یک کلاس درس تمام عیار در تکنیک های تنفس، کشش و ترتیب دادن ژست های مختلف است که می تواند کیفیت زندگی شما را هر روز افزایش دهد و در عین حال قدرتتان را برای بهروزی ارتقا بخشد. وقت آن است که راه خود را به سمت سعادت خم کنید.

این راهنمای کامل یوگا چاکرا شامل:
مملو از ژست‌ها - 56 موقعیت ضروری یوگا چاکرا و 8 دنباله کششی برای پاکسازی 7 چاکرا اصلی.
برای همه سطوح عالی است - این کتاب یوگا چاکرای آموزشی برای مبتدیان و تمرین‌های خانگی ضروری است، اما برای معلمان و تمرین‌کنندگان ماهر نیز میتواند ایده‌آل باشد.
همراه با تصاویر واضح و رنگی تمرین کنید که هر ژست را نشان می دهد و شما را در مسیر تسلط چاکرا یوگا قرار می دهد.
با این راهنمای یوگا چاکرای درمانی تعادل را به ذهن، بدن و روح خود ببخشید.

کتاب کتاب مرجع چاکرا یوگا

کریستینا داریگو
کریستینا دآریگو یک معلم یوگای آموزش دیده 500 ساعته و رقصنده/ طراح رقص سابق از شهر نیویورک است. کریستینا به عنوان یکی از شرکت کنندگان سابق مدرسه "Fame" در نیویورک، دیپلم دبیرستان تخصصی خود را در رشته رقص دریافت کرد و سپس به ادامه تحصیل در رشته رقص در لس آنجلس، کالیفرنیا و لندن، انگلستان پرداخت و در آنجا مدرک لیسانس و فوق لیسانس خود را در رشته رقص و رقص دریافت کرد. . پس از بازگشت به نیویورک، او 500 ساعت آموزش معلم یوگا خود را دریافت کرد و شروع به آموزش یوگا در کلاس های زنده و آنلاین برای هزاران...
نکوداشت های کتاب مرجع چاکرا یوگا
This book guides the reader through an incredible journey using yoga to balance the energy in the body known as chakras.
این کتاب خواننده را از طریق یک سفر باورنکردنی با استفاده از یوگا برای متعادل کردن انرژی در بدن به نام چاکرا راهنمایی می کند.
Kailey Bradley

قسمت هایی از کتاب مرجع چاکرا یوگا (لذت متن)