کتاب کتاب جامع آداب معاشرت

Emily Post's Etiquette
کد کتاب : 29313
مترجم :
شابک : 978-6006895055
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 664
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1922
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 14
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

معرفی کتاب جامع آداب معاشرت اثر امیلی پست

کتاب جامع آداب معاشرت امیلی پست که با تمرکز بر مدنیت و گنجاندن مطالب کاملا جدید اصلاح و به روز شده است، قابل اعتمادترین منبع برای جهت یابی در هر موقعیت زندگی است.
از شبکه‌های اجتماعی گرفته تا موقعیت ‌های اجتماعی، امیلی پست منبع قطعی آداب معاشرت برای نسل‌های آمریکایی است. این نسخه که توسط متخصصان آداب معاشرت لیزی پست و دانیل پست سنینگ - نوه‌های امیلی پست - نوشته شده است، به آداب معاشرت کلاسیک و توصیه‌های رفتاری با توجه به تنوع و حساسیت معاصر می‌پردازد و در نظر می گیرد که آداب معاصر با توجه، احترام و صداقت تعریف می‌شود.
همانطور که شبکه های شخصی و حرفه ای ما رشد می کنند، زندگی ما بیشتر در هم تنیده می شود. این کتاب بینش و خرد را با رویکردی تازه ارائه می دهد که مستقیما منعکس کننده ی چشم انداز اجتماعی امروز است. آداب معاشرت امیلی پست طیف وسیع تری از مسائل را در بر می گیرد و در عین حال به سنت هایی می پردازد که آمریکایی ها از آنها استقبال می کنند، از جمله:

مراسم ازدواج
دعوت نامه ها
از دست دادن، اندوه و تسلیت
سرگرمی در خانه و برنامه ریزی برای جشن ها
آداب سفره
با سلام و عرض ادب
رسانه های اجتماعی و برندسازی شخصی
گفتگوهای سیاسی
زندگی با همسایگان
شبکه های دیجیتال و جستجوی کار
محل کار
ورزش، بازی و تفریح
کتاب جامع آداب معاشرت همچنین شامل توصیه هایی در مورد نام ها و عناوین، لباس ، دعوت نامه ها و هدیه دادن، یادداشت های تشکر و نزاکت های متداول، انعام دادن و صرف غذا، قرار ملاقات، و نقاط عطف زندگی است. این راهنمای نهایی برای هر کسی است که به تمدن و آداب معاشرت اهمیت می دهد.
اگرچه زمان تغییر می کند، اما اصول آداب معاشرت ثابت باقی می ماند. مهمتر از همه، آداب، آگاهی حساس از نیازهای دیگران است - اخلاص و نیت خیر همیشه بیشتر از دانستن اینکه از کدام چنگال استفاده کنید اهمیت دارد.

کتاب کتاب جامع آداب معاشرت

امیلی پست
امیلی پست (درگذشته 27 اکتبر 1872 - 25 سپتامبر 1960) یک نویسنده آمریکایی و اجتماعی بود که به دلیل نوشتن در مورد آداب و رسوم مشهور بود.پست با نام امیلی پرایس در بالتیمور، مریلند به دنیا آمد ، احتمالاً در اکتبر 1872 تاریخ دقیق آن مشخص نیست. پدر وی معمار بروس پرایس و مادرش جوزفین (لی) ویلكس بار، پنسیلوانیا بود. پس از تحصیل در خانه در سال های اولیه، پس از خانواده اش در آنجا در مدرسه به اتمام خانم گراهام در نیویورک شرکت کرد.پرایس با شوهر آینده خود، ادوین مین پست، یک بانكدار برجسته، در یك توپ در یك ...
قسمت هایی از کتاب جامع آداب معاشرت (لذت متن)
پیشرفت های علمی و پزشکی زندگی را در طول سال ها ساده تر کرده است، ولی فشارهای روانی و جسمی که به دنبال افزایش جمعیت، پیشرفت های فناوری، اخبار بیست و چهارساعته در هفت روز هفته و رسانه های سرگرم کننده و تعریف مجدد خانواده به وجود آمده، به ایجاد مشکلاتی کاملا جدید منجر شده است. مردم بدتر از سابق رفتار نمی کنند ولی با وجود فشارهای زندگی مدرن، زندگی مدنی دشوارتر شده است. استفاده ی آگاهانه از آداب اجتماعی در زندگی روزمره، در این اجتماع شتابزده با انواع تقاضاهایش از اهمیتی بیش از پیش برخوردار است. واقعیت این است که ما امروزه از روش هایی غیررسمی در لباس پوشیدن، برقراری ارتباط و سرگرمی ها استفاده می کنیم. ولی خودمانی با غیررسمی بودن الزاما مترادف بی قیدی نیست.