کتاب خدای جنگ II

God of War II
جلد دوم مجموعه خدای جنگ
کد کتاب : 44232
مترجم :
شابک : 978-6008537458
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 299
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2011
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب خدای جنگ II اثر رابرت ای واردمن

زمانی کریتوس، جنگجوی توانا، برده خدایان بود و مجبور بود دستورات وحشیانه آنها را انجام دهد. پس از نابودی آرس، خدای جنگ، کریتوس توسط زئوس آزادی خود را اعطا کرد و حتی تاج و تخت خدای رانده شده را در المپوس به او داد. اما دیگر خدایان پانتئون با عروج کریتوس مهربانی نکردند و به نوبه خود علیه او توطئه کردند. کریتوس که تبعید شده است باید با تایتان‌های مطرود، دشمنان باستانی المپیک‌ها متحد شود تا انتقام بگیرد و کابوس‌هایی را که او را آزار می‌دهند ساکت کند.

کتاب خدای جنگ II این چنین داستان پرماجرایی را روایت می کند. داستانی که شبیه یک بازی کامپیوتری مهیج می تواند هر خواننده ای را به وجد آورد. این کتاب با تکنیک های داستان نویسی بسیار دقیقی نشوته شده است که همین موضوع التهاب روایت خلق شده را چنیدن برابر کرده است.

کتاب خدای جنگ II

رابرت ای واردمن
رابرت ادوارد وردمن (که گاهی اوقات آن را وردبوب می نامند) (متولد 1947) یکی از طرفداران و نویسندگان داستان علمی تخیلی آمریکایی است.رابرت ای وردمن در مینرال ولز، تگزاس متولد شد، اما از ساکنان قدیمی آلبوکرک، نیومکزیکو است. وی از دانشگاه نیومکزیکو با مدرک B.S فارغ التحصیل شد. در فیزیک و M.S در علم مواد وی قبل از اینکه نویسنده تمام وقت شود، در آزمایشگاه های ملی Sandia در بخش تحقیقات فیزیک Solid State کار می کرد. او شروع به نوشتن با نوشتن برای fanzines علمی تخیلی کرد، و نامزد جایزه هوگو بهترین نویسن...