کتاب طرز فکر اعتیاد آور

Addictive Thinking
خود فریبی را درک کنیم
کد کتاب : 45532
مترجم : پوریا صرامی فروشانی
شابک : 978-6002002761
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 160
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 1990
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب طرز فکر اعتیاد آور اثر آبراهام ج توئرسکی

اولین بار اعضای انجمن الکلی های گمنام متوجه شدند که در معتادان نوعی طرزفکر ناهنجار وجود دارد و اصطلاح «طرزفکر بودار» را برای آن اختراع کردند. طرزفکر اعتیادآور اغلب از نوعی منطق سطحی برخوردار است، به همین دلیل معتاد و اعضای خانواده اش ممکن است به راحتی با دلایل نادرست این طرزفکر فریفته شوند.
دکتر آبراهام تورسکی در کتاب «طرزفکر اعتیادآور» نشان می دهد که چگونه افکار خودفریبنده می توانند عزّت نفس فرد را تخریب کنند و پاک ماندن فرد در حال بازپروری را با تهدید مواجه کنند. این ویرایش جدید از اثر باارزش اوّلیه شامل اطلاعات و نتایج تحقیقات جدید است در زمینه افسردگی و بیماری های خلقی، ارتباط میان طرزفکر اعتیادآور و عود، و منشاء اوّلیه افکار اعتیادآور. در نهایت، کتاب طرزفکر اعتیادآور امیدبخش کسانی است که در جست و جوی یک زندگی سالم و پرثمر به بازپروری رو می آورند.
دکتر تورسکی موسس و مدیر پزشکی مرکز بازپروری «گیت وی» در شهر پیتسبورگ ایالت پنسیلوانیا است. او یک عالم مذهبی، روانپزشک و مشاور اعتیاد به مواد مخدر است که چندین کتاب و مقاله تألیف کرده است، از جمله: «کشف خویشتن در حین بازپروری»؛ «من نمی خواستم در این خانواده باشم: چگونه روابط میان برادرها و خواهرها، رفتار ما را در بزرگسالی شکل می دهند» و «چیزهای خوب کی شروع می شوند؟».

کتاب طرز فکر اعتیاد آور

آبراهام ج توئرسکی
آبراهام جوشوا توئرسکی (زاده 6 اکتبر 1930) یک خاخام آمریکایی Hasidic ، بخشی از سلسله Chernobyl Hasidic و روانپزشک متخصص سوء مصرف مواد است.توئرسکی در میلواکی ویسکانسین متولد شد. او فرزند گراند Rebbe جیکوب اسرائیل Twerski ، اصالتاً از هورنوستایپل ، اوکراین و Dvorah Le Twerski است.وی در مدارس دولتی میلواکی تحصیل کرد و در سال 1948 از دبیرستان North Division فارغ التحصیل شد. سپس در کالج الهیات عبری شیکاگو (که اکنون در اسکوکی، ایلینویس واقع شده است) ثبت نام کرد و در سال 1951 به مقام خاخام دست یافت. ...