کتاب آموزش تندخوانی

Speed reading
  • 15 % تخفیف
    80,000 | 68,000 تومان
  • موجود
  • انتشارات: پل پل
    نویسنده:
کد کتاب : 4558
مترجم :
شابک : 9789649944449
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 104
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1971
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 13
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب آموزش تندخوانی اثر تونی بازان

آیا تاکنون خواسته اید سرعت خواندن خود را به طرز چشمگیری افزایش دهید ، درک خود را بهبود بخشیده و مهارتهای مطالعه و یادگیری خود را تقویت کنید؟
کتاب "آموزش تندخوانی"، بخشی از مجموعه انقلابی "مجموعه ذهن" تونی بوزان است؛ کتابچه راهنمای کاربردی برای کسانی است که مایل به دستیابی به همه این اهداف و حتی خیلی بیشتر هستند:
- سریعتر و خلاقانه تر فکر کنید.
- یادداشت های بهتری داشته باشید.
- امتحانات را با سهولت بگذرانید.
- با موفقیت بیشتری مطالعه کنید.
- روز ، هفته و حتی ماه ها از وقت خود را صرفه جویی کنید.

تونی بوزان در "آموزش تندخوانی" اطلاعات به روزی را در مورد چشم و مغز شما ارائه می دهد که به شما در بهبود همه جنبه های خواندن کمک می کند و ثابت می کند که سرعت خواندن بیش از 1000 کلمه در دقیقه امکان پذیر است.
رویکردهای نوآورانه او در مورد این موضوع مهم ، درک چگونگی تندخوانی را آسان می کند و شما را قادر می سازد تا بلافاصله آن را در تمام جنبه های زندگی خود به کار بگیرید کتاب "آموزش تندخوانی" ابزاری ایده آل برای دانش آموزان، معلمان و مدیران است.

در این کتاب کوچک تونی بازان به توضیح تکنیک های تند خوانی مختص خود می پردازد که علاوه بر بالا بودن سرعت مطالعه شما را قادر می سازد تا توانایی های خود را در فهم بهتر مطالبی که در طول دوران تحصیل در محیط کار و در اوقات فراغت مطالعه کنید افزایش دهید نکاتی که تونی بازان در این کتاب مطرح میسازد نحوه همکاری میان چشم و مغز را در دریافت و ذخیره سازی اطلاعات نشان میدهد و تکنیک هایی کاربردی در این زمینه ارائه میکند که میتوان مستقیما از آنها استفاده کرد تونی بازان مبتکر مفهوم نقش ذهنی بوده و یک نویسنده سرشناس جهانی در زمینه مغز و یادگیری میباشد کتابهای او در 100 کشور دنیا با شمارگانی میلیونی به چاپ رسیده است و بیش از 30 زبان مختلف ترجمه شده اند وی برگزار کننده سخنرانیهای مختلف در سراسر دنیا بوده و به عنوان مشاور در بسیای از سازمانهای دولتی و شرکت های چند ملیتی مشغول به کار میباشد.

کتاب آموزش تندخوانی

تونی بازان
آنتونی پیتر بوزان (تونی بوزان) نویسنده و مشاور آموزشی است. او از بنیانگذاران و ارائه کنندگان تکنیک‌های نقشه‌برداری ذهنی است. او مدعی است که با ورزشکاران المپیک، دانشگاه‌ها، بچه‌ها در همه سنین و اشخاص برجسته و مشهور کار کرده تا به آنها یاد دهد که چگونه استفاده از قدرت ذهنیشان را افزایش دهند.آنتونی پیتر بوزان در میدل‌سکس انگلیس به دنیا آمد. او دانش‌آموخته از دبیرستان کیتسیلانو ونکوور کانادا هست. او در سال ۲۰۰۶ برنامه نرم‌افزاری را که نقشه ذهنی را مدیریت می&zwn...
نکوداشت های کتاب آموزش تندخوانی
فرصتی عالی برای بهبود چشمگیر مهارتهای مطالعه، از جمله درک مطلب.
Goodreads Review

این کتاب مفاهیم مهمی دارد و از بوزان بخاطر بینش های او در مورد مهارت های ارائه شده بسیار سپاسگزاریم.
Amazon Review

قسمت هایی از کتاب آموزش تندخوانی (لذت متن)
جدا از پیشرفت های مهم در تکنیک یادگیری چگونگی تند خواندن که در این کتاب آمده است، آنچه می خواهم در سیستم خود تأکید کنم این است که درک و یادآوری مطالبی که خوانده اید به اندازه دانستن چگونگی ارتباط مطالب جدید با آنچه که از پیش می دانید، مهم نیست. این مهمترین عامل "یکپارچه سازی" است، یا اگر بخواهید، یاد می گیرید که چگونه یاد بگیرید.

هدف پیش خوانی ایجاد ساختاری است که در آن ذهن راحت تر می تواند جزئیات کوچکتر را در قالب ساختار وارد سازد... در هر نوع مطلبی که می خواهید بخوانید باید از پیش خوانی استفاده کنید؛ در گزارش ها، رمان یا مقاله.