کتاب مقدمه ای بر روان شناسی شناختی کاربردی

An Introduction to Applied Cognitive Psychology
کد کتاب : 45664
مترجم :
شابک : 978-6002009098
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 384
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب مقدمه ای بر روان شناسی شناختی کاربردی اثر مجموعه ی نویسندگان

کتاب مقدمه ای بر روان شناسی شناختی کاربردی ، مروری عالی از تحقیقات اخیر در کاربرد روش‌ها، نظریه‌ها و مدل‌های شناختی ارائه می‌کند. این کتاب با استفاده از سناریوهای دنیای واقعی و مثال‌های جذاب روزمره، توضیحات روشنی درباره نحوه استفاده از یافته‌های روانشناسان شناختی ارائه می‌دهد. این کتاب تمام حوزه‌های اصلی روان‌شناسی شناختی، از جمله توجه، ادراک، حافظه، تفکر و تصمیم‌گیری و همچنین برخی از عوامل موثر بر فرآیندهای شناختی، مانند داروها و چرخه‌های بیولوژیکی را بررسی می‌کند.

اکنون به صورت تمام رنگی، این نسخه جدید به طور کامل به روز شده است تا شامل تحقیقات و تئوری های پیشرفته باشد. همچنین فصول جدیدی در مورد خطاها و حوادث ادراکی، تأثیر احساسات و نقش عوامل شناختی در موسیقی و ورزش وجود دارد.

این کتاب درسی که توسط متخصصان معتبر در این زمینه نوشته شده است، برای همه دانشجویان مقطع کارشناسی روانشناسی شناختی و همچنین متخصصانی که در زمینه های تحت پوشش کتاب، مانند آموزش، کار پلیس، ورزش و موسیقی کار می کنند، جذاب خواهد بود.

دیوید گروم قبلا مدرس اصلی و آکادمیک ارشد روانشناسی در دانشگاه وست مینستر بود، جایی که از سال 1970 تا 2011 در آنجا کار کرد. او در آگوست 2011 از تدریس بازنشسته شد، اما همچنان به تحقیق و نوشتن کتاب ادامه می دهد. علایق تحقیقاتی او شامل شناخت و حافظه و ارتباط آنها با اختلالات بالینی است. او چندین مقاله تحقیقاتی در این زمینه منتشر کرده است و شش کتاب درسی قبلی را نیز تالیف کرده است.

کتاب مقدمه ای بر روان شناسی شناختی کاربردی

دسته بندی های کتاب مقدمه ای بر روان شناسی شناختی کاربردی