کتاب دل پلاس

Del Plus
(جهادگرانه هایی علیه کرونا)
کد کتاب : 46319
شابک : 978-6222850340
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 240
سال انتشار شمسی : 1400
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب دل پلاس اثر محمدعلی جعفری

بیش از یک سال است که ویروس منحوس کووید ۱۹ درکشورمان شیوع پیداکرده و فاصله های زیادی را بین مردم کشور عزیزمان انداخته است. ویروسی که اوایل دست کم گرفته بودیمش و شاید خیلی های توجهی به آن نداشتند؛ اما کم کم و با شنیدن اخبار وحشتناک جهانی و نیز خبرهایی در مورد دوستان و آشنایان و اقواممان که درگیر ویروس شده اند، ترس رخنه کرد در وجودمان و آرام آرام باعث شد که خیلی از مکان ها و جمع ها از هم بپاشد و فاصله بیفتد بین آدم ها و دل هایشان.
در این میان عده ای همچون دوران سخت 8سال دفاع مدس با از خودگذشتگی و به صورت جهادی به میدان آمدن و از این فاصله ها جلوگیری کردن و با رفتار همدلانه شان، بذر محبت ها و دل گرمی را در دل هموطنان عزیزمان پاشیدند و با رفتارشان روح امید را در کشور زنده کردند همدلی ای که در تاریخ ثبت خواهد شد و ماندگار.
نویسنده در این اثر به سراغ نیروهای جهادی که در روزگار کروناویروس دل به خطر داده و وارد میدان مبارزه با این ویروس منحوس شده اند، رفته است. جهادگرانی که در عرصه های مختلفی چون: غسالی، دوخت ماسک، تهیه آبمیوه، کمک به کادر درمان و خبرنگاران به صورت مردمی فعالیت داشته اند.
در هر یک از روایت های دل پلاس با ابعادی از همدلی مجاهدانه آشنا می شویم که پازل برادری و مواسات را تکمیل می کند.

کتاب دل پلاس

محمدعلی جعفری
محمدعلی جعفری متولد 1364 است و پیش از این کتابهایی در حوزه زندگینامه داستانی شهدا و بزرگان نوشته است. ازآثار وی می توان به: «عمار حلب»، «سر دلبری»، «سربلند»، «خانه مغایرت»، «شغل شریف» اشاره کرد.«خانه‌ی مغایرت»که توسط انتشارات شهرستان ادب به چاپ رسیده است، برگزیده دومین دوره کتاب سال یزد و برنده جایزه ملی جمعیت شد.