کتاب چرا هانا آرنت را باید امروز خواند

Why Read Hannah Arendt Now?
کد کتاب : 47370
مترجم :
شابک : 978-6007293591
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 144
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 4 اردیبهشت

اینک چرا آرنت بخوانیم؟
Why Read Hannah Arendt Now?
کد کتاب : 113171
مترجم :
شابک : 978-6229776520
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 138
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 4 اردیبهشت

معرفی کتاب چرا هانا آرنت را باید امروز خواند اثر ریچارد جی برنشتاین

اخیرا یک تجدید حیات بین‌المللی فوق‌العاده به هانا آرنت وجود داشته است. او به شدت در مورد تمایلات تاریک زندگی معاصر که همچنان ما را آزار می دهد، آگاه بود. او مفهومی از سیاست و آزادی عمومی را توسعه داد که به عنوان معیاری حیاتی برای قضاوت در مورد مشکلات امروز سیاست عمل می کند.

ریچارد جی. برنشتاین استدلال می کند که آرنت باید امروز خوانده شود، زیرا بینش نافذ او به ما کمک می کند تا هم در مورد تاریکی زمان خود و هم در مورد منابع روشنایی فکر کنیم. او افکار او را در مورد بی تابعیتی و پناهندگی بررسی می کند. حق داشتن حقوق؛ انتقاد او از صهیونیسم؛ معنای ابتذال شر; روابط پیچیده بین حقیقت، دروغ، قدرت و خشونت؛ سنت روحیه انقلابی؛ و نیاز فوری هر یک از ما به عهده گرفتن مسئولیت زندگی سیاسی خود.

این کتاب کوتاه و بسیار خواندنی برای هر کسی که می‌خواهد نیروهایی را که دنیای امروز ما را شکل می‌دهند درک کند، بسیار جالب خواهد بود.

کتاب چرا هانا آرنت را باید امروز خواند

ریچارد جی برنشتاین
ریچارد جیکوب برنشتاین (متولد 14 مه 1932) فیلسوف و مدرس آمریکایی است ، و در مورد طیف گسترده ای از موضوعات و سنت های فلسفی از جمله عمل گرایی آمریکایی ، نئوپراگماتیسم ، نظریه انتقادی ، ساختارشکنی ، فلسفه اجتماعی ، فلسفه سیاسی و هرمنوتیک نوشته است. برنشتاین در 14 مه 1932 در بروکلین در یک خانواده مهاجر نسل دوم یهودی متولد شد. وی که کوچکترین فرزند بود ، در دبیرستان میدوود ، یک دبیرستان دولتی در بروکلین ، جایی که برای اولین بار با همسر آینده اش کارول ال برنشتاین آشنا شد ، تحصیل کرد. او در مقطع لیسان...
دسته بندی های کتاب چرا هانا آرنت را باید امروز خواند
نکوداشت های کتاب چرا هانا آرنت را باید امروز خواند
This is a short and wonderful book. Bernstein enables us to see that Arendt's life's work, which was to bear and to discern the meaning of the burdens of her times, has become our task today.
این یک کتاب کوتاه و فوق العاده است. برنشتاین به ما این امکان را می دهد که ببینیم کار زندگی آرنت که تحمل بارهای دوران او بود و درک معنای بارهای دوران او بود، امروز وظیفه ما شده است.
Jerome Kohn, Trustee of the Hannah Arendt Bluecher Literary Trust

قسمت هایی از کتاب چرا هانا آرنت را باید امروز خواند (لذت متن)