کتاب منابع انسانی در استارتاپ ها

Human Resources For Startups
کد کتاب : 48126
مترجم : آرش میرسنجری
شابک : 978-6227047400
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 192
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 9 اردیبهشت

معرفی کتاب منابع انسانی در استارتاپ ها اثر ویلی براون

کتاب «منابع انسانی در استارتاپ ها» شیوه های مدیریت استراتژیک منابع انسانی (HRM) در سازمان های غیر انتفاعی و همچنین عوامل سازمانی و زمینه ای را مورد بررسی قرار می دهد. بر اساس داده هایی که این کتاب بررسی می‌کند، متوجه می شویم که سازمان هایی که از نظر اندازه بزرگتر هستند ، از نظر تکنولوژیکی پیشرو هستند و به کار پیمانکاران مستقل وابسته می باشند ، به نظر می رسد که بیشتر به اجرای استراتژیک مدیریت منابع انسانی می پردازند. وابستگان محلی سازمان های ملی به احتمال زیاد شیوه های استراتژیک مدیریت منابع انسانی را اجرا می کنند.

علاوه بر این ، سازمانهای جوانتر ، سازمانهای آموزشی و سازمانهایی که کارکنان منابع انسانی اختصاصی ندارند نیز بیشتر احتمال دارد شیوه های استراتژیک منابع انسانی را اجرا کنند. اگرچه وابستگی به نیروی داوطلب تأثیر قابل توجهی در نتیجه ندارد ، تجزیه و تحلیل بیشتر نشان می دهد که سازمان های وابسته به داوطلبان در جنبه های متعددی از مدیریت منابع انسانی استراتژیک، با سازمان های دیگر متفاوت هستند.

این کتاب نوشته «ویلی براون» به مدیران کمک می‌کند تا که استراتژی های جدید در مدریت منابع انسانی را فرابگیرند و در کارهای های خود آنها را عملی کنند. این کتاب یک اثر تئوری انتزاعی نیست بلکه به شما راهکارهایی می دهد که بسیار می توانند برای تجارت شما راهبردی باشند.

کتاب منابع انسانی در استارتاپ ها

دسته بندی های کتاب منابع انسانی در استارتاپ ها
قسمت هایی از کتاب منابع انسانی در استارتاپ ها (لذت متن)
مسئله بزرگ در استخدام این است: بهره وری نتیجه یگانگی است یا چندگانگی؟ تقریبا همه کارآفرینان مخاطب من عقیده داشتند که عدم تعادل ترکیب تیم را نباید فراموش کرد. برای اغلب آن ها برقراری فوری تعادل جنسیتی مهم بود. ولی رسیدن به توزیع آماری متقارن در همه متغیرهای جمعیت شناختی اصلا کار ساده ای نیست.

به نظر ژان ساموئلیان از شرکت Alan، تنوع دیدگاه ها را باید حداکثر کرد؛ یعنی جمع کردن خصوصیات، معلومات و ارزش های متنوع در تیم مشورتی و بعد شروع طراحی. در استارتاپ بسیار سریع و کارا عدم تعادل در داخل حتمی است و باید در هر دوره رشد، تعادلی جدید برقرار کرد.

تنوع شخصیت ها شاید برای فرهنگ شرکت خطرناک به نظر برسد، اما چاد هارتنل در مقاله اش با نام «شباهت سبک رهبری مدیرعامل با فرهنگ سازمان تاثیر مثبت بیشتری بر عملکرد بنگاه دارد یا تفاوت آن؟» نشان می دهد که «[مدیر اجرایی] هرچه ناهماهنگ تر، بهره وری بیشتر.» او در مصاحبه با HBR می گوید: «سبک رهبری مدیرعامل باید مکمل فرهنگ شرکت باشد، یعنی چیزی به فرهنگ اضافه کند که در آن وجود ندارد. مثلا در یک شرکت شدیدا رابطه محور که یاری رسانی، تصمیم گیری جمعی و حمایت از یکدیگر تشویق شده است، آوردن رهبری با جهت گیری همانند بیهوده است. در عوض رهبری لازم است که توقعات را معلوم، قوانین را واضح و نیرو را به تحویل کامل کار وادار کند. برعکس، یک شرکت نتیجه گرا مدیر عاملی می خواهد که در ایجاد روابط قوی باشد.»