کتاب بازاریابی عصبی

Neuromarketing
(کنکاش در مغز مصرف کننده)
کد کتاب : 49775
مترجم :
شابک : 978-9642245574
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 381
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2010
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 9 اردیبهشت

معرفی کتاب بازاریابی عصبی اثر لئون زوراویکی

کتاب بازاریابی عصبی ، کنکاش در مغز مصرف کننده به جای تحلیل گذشته بسیاری از متون بازاریابی، بینش های آینده نگرانه را ارایه می کند. راستای آینده که در آن مشارکت مصرف کننده و بازاریابی در جهان حقیقی از طریق مطالعه ی بیشتر و کاربردهای عصب شناسی تکامل خواهد یافت. خواندن کتاب، برای دانشجویان، دانشگاهیان، پژوهشگران، فروشندگان، بازاریابان و مدیران ارشد بازاریابی و تمام کسانی که در جستجوی یک رهنمود تحلیلی برای بازاریابی عصبی، این عرصه ی پژوهش سحرانگیز هستند، واجب است.
تعداد زیادی از بازاریابان اقدام به سرمایه گذاری در این بخش از دانش و یافتن اطمینان بیشتر به آن نموده اند تا در بهبود بخشیدن به فرآیندهای ابداع، طراحی، بازاریابی، فروش و تحویل کالا به مشتریان به طریقی پر بازده تر به آنها کمک کند. مدیران ارشد و باهوش بازاریابی از عصب شناسی نه فقط به عنوان ابزاری برای شناخت بهتر مشتریان بلکه برای افزایش سهم بازار خود و عملکرد بهتر از رقیبان برای جذب و نگهداری مشتریان بهره می گیرند. در حالی که کتاب بازاریابی عصبی ، راهکارهای فوری را پیشنهاد نمی کند اما می توان آنرا به عنوان به روزترین و پیشرفته ترین مرور کلی بر این رشته ی جدید خواند. فصل اول شرح جامعی از سیستم دستگاه های عصبی اساسی در مغز را با توجه ویژه به پنج حس انسان و مسیرهای عصبی کاربردی ثبت اطلاعات شناختی و هیجانی و پرداختن به آنها ارایه می کند.
کتاب بازاریابی عصبی ، کنکاش در مغز مصرف کننده ترجمه عنوان اصلی کتاب Neuromarketing : exploring the brain of the consumer است که توسط پروفسور لئون زوراویکی نوشته شده است. نام دیگر این کتاب بازاریابی عصب پایه است.

کتاب بازاریابی عصبی