کتاب شستشوی مغزی

Brainwashing
(دانش کنترل تفکر)
کد کتاب : 50191
مترجم :
شابک : 978-6226352529
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 464
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2004
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب شستشوی مغزی اثر کاتلین تیلور

کاهنانی که در هنرهای نور آموزش دیده اند، راهی خونین را از میان تعداد زیادی شیاطین طی می کنند و به دنبال خلاصی جهان از حضور نامقدس آنها هستند. مبارزه با شیطان به طور فزاینده ای خطرناک می شود و بقای کشیش را تهدید می کند. کشیش آنایا در اعتقاد خود مصمم است. با وجود خطراتی که او باید تحمل کند، ایمان او به الهه و برتری الهی او ثابت است. او قصد دارد از دستورات کاهن اعظم خود پیروی کند، هر چقدر هم که وحشتناک باشد. سپس روزی فرا می رسد که تمام اعتقادات او به چالش کشیده می شود. ملاقات سرنوشت ساز با شیطان گریزان درها را به شک باز می کند. آنایا شروع به زیر سوال بردن اساس کاهنات و موعظه های الهه می کند. آیا آنها ممکن است در مورد شیطان اشتباه کنند؟ آیا هدف او در زندگی واقعا بیهوده است؟

مجموعه کتاب «شستشوی مغزی» برای مخاطبان بالغ در نظر گرفته شده است که حاوی موضوعات حساسی از جمله خشونت، شکنجه، عواقب سوء استفاده جنسی و زخم های عاطفی است.

کتاب شستشوی مغزی

کاتلین تیلور
کاتلین ای. تیلور نویسنده علوم محبوب و دانشمند تحقیقاتی در گروه فیزیولوژی، آناتومی و ژنتیک در دانشگاه آکسفورد است. در ژوئیه 2012 وی به عنوان عضو علمی موسسه غذا، مغز و رفتار منصوب شد.تیلور در دانشگاه آکسفورد تحصیل کرد و در آنجا فیزیولوژی و فلسفه خواند. وی از دانشگاه استرلینگ فوق لیسانس روانشناسی گرفت و دکترای علوم اعصاب محاسباتی را از دانشگاه آکسفورد دریافت کرد.
نکوداشت های کتاب شستشوی مغزی
This book will keep you turning the pages, so settle in for a thrilling ride
این کتاب شما را در ورق زدن نگه می دارد، پس در یک سفر هیجان انگیز قرار بگیرید
Reader Reviews

قسمت هایی از کتاب شستشوی مغزی (لذت متن)