کتاب بله گرفتن!

Yes!: 50 Scientifically Proven Ways to Be Persuasive
50 شیوه عملی متقاعد سازی و نفوذ بر دیگران
کد کتاب : 50315
مترجم :
شابک : 978-6002002181
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 200
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2008
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب بله گرفتن! اثر مجموعه ی نویسندگان

هر روز با چالش متقاعد کردن دیگران برای انجام آنچه می‌خواهیم روبرو هستیم. اما چه چیزی باعث می شود مردم به درخواست های ما بله بگویند؟ متقاعدسازی تنها یک هنر نیست، بلکه یک علم نیز هست و محققانی که آن را مطالعه می کنند، یک سری قوانین پنهان را برای حرکت افراد به سمت شما کشف کرده اند. بر اساس بیش از شصت سال تحقیق در زمینه روانشناسی متقاعدسازی، کتاب "بله گرفتن! " پنجاه استراتژی ساده اما قابل توجه موثر را نشان می دهد که شما را در محل کار و زندگی شخصی بسیار متقاعدتر می کند.

این کتاب توسط مشهورترین کارشناس تاثیرگذاری جهان، پروفسور رابرت سیالدینی، نوشته شده است. کتاب "بله گرفتن!" ده‌ها کشف شگفت‌انگیز از علم متقاعدسازی را در فصل‌های کوتاه، لذت‌بخش و آموزنده ارائه می‌کند که می‌توانید فورا از آنها استفاده کنید تا به یک متقاعدکننده موثرتر تبدیل شوید.

یافته های ارائه شده در کتاب "بله گرفتن! " شما را از دام های رایج دور می کند و در عین حال شما را با خرد کمتر شناخته شده اما اثبات شده توانمند می کند. چه در زمینه تبلیغات، بازاریابی، مدیریت، فروش و یا فقط کنجکاو باشید که چگونه در زندگی روزمره تأثیرگذارتر باشید، کتاب "بله گرفتن! " نشان می دهد که چگونه ایجاد تغییرات کوچک و علمی اثبات شده در رویکرد شما می تواند تأثیر چشمگیری بر قدرت متقاعدسازی شما داشته باشد.

کتاب بله گرفتن!

نکوداشت های کتاب بله گرفتن!
This book changed my way of looking at the world. This thinking is the real deal. Don't miss out!
این کتاب نگاه من به جهان را تغییر داد. این تفکر یک معامله واقعی است. آن را از دست ندهید!
Daniel Finkelstein

قسمت هایی از کتاب بله گرفتن! (لذت متن)
مذاکره کننده هایی که در موضع های خود چانه زنی می نمایند تمایل دارند که خودشان را در این موضع قرار دهند و از جای خود تکان نخورند. شفافیت بیشتری در موضع خود داشته باشند و از خود دفاع نمایند، همچنین تعهد بیشتری به آن داشته باشند. تلاش بیشتر برای متقاعد نمودن طرف مقابل ممکن است نتواند موضع شما را تغییر دهد و شرایط سخت تر می شود. عزت نفس شما با موضع شما مشخص می شود. در حال حاضر شما علاقه تازه ای به «آبروی داری» دارید که با توجه به فعالیت های آتی و موضع های قبلی شما مشخص می شود و این علائق می تواند آبروی داری را کمرنگ تر نماید که در این شرایط توافق نامه منافع اصلی گروه ها را نیز شامل می شود. خطر موجود این است که چانه زنی موضعی می تواند مذاکره را دچار مشکل نماید که نمونه ای از آن مربوط به صحبت های آقای رئیس جمهور کندی در مورد منع آزمایش هسته ای می باشد. سوالی که مطرح می شود این است که: چه بررسی هایی بایستی سالانه توسط جماهیر شوروی و آمریکا در سرزمین های دیگری برای بررسی وقایع لرزه ای ناشی از بمب هسته ای صورت گیرد؟ اتحاد جماهیر شوروی در نهایت با این سه بررسی موافقت می نماید.