کتاب نوشتن فیلم کوتاه

Writing the Short Film
کد کتاب : 50480
مترجم :
شابک : 978-9648913057
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 440
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 1994
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب نوشتن فیلم کوتاه اثر پاتریسیا کوپر

فیلم کوتاه یک هنر روایی منحصربه‌فرد است که در عین اینکه خود را به تجربه می‌بخشد، نیاز به نظم و انضباط فوق‌العاده‌ای در پیروی از ملاحظات سنتی فیلم دارد. این کتاب دانش‌آموز و فیلمنامه‌نویس تازه‌کار را از طریق فرآیند داستان‌گویی - از مفهوم، تجسم، دراماتیسم، شخصیت‌پردازی و گفت‌وگو- می‌برد و به آنها می‌آموزد که چگونه یک روایت دراماتیک خلق کنند که در آن واحد کوتاه (تقریبا نیم ساعت طول بکشد) و کامل باشد. تمرین ها، نمونه های جدید فیلمنامه های کوتاه و بررسی ژانرهای مختلف بحث را کامل می کند.


این کتاب یک راهنمای جامع برای نوشتن این فرم چالش برانگیز است. تمرین های متعدد برای شروع تجسم و نوشتن در این کتاب تعبیه شده اند.

کن دانسیگر نویسنده کتاب های متعددی در زمینه فیلمنامه نویسی، تدوین و تولید است. او انجمن ها و کارگاه های فیلمنامه نویسی را در آمریکای شمالی، اروپا و آسیا برگزار می کند. او که در گذشته کرسی مطالعات کارشناسی در دپارتمان فیلم و تلویزیون در دانشگاه نیویورک را بر عهده داشت، در حال حاضر استاد فیلم و تلویزیون در دانشکده هنر تیش در دانشگاه نیویورک است.

کتاب نوشتن فیلم کوتاه

پاتریسیا کوپر
پت کوپر (Pat Cooper) (زاده ۳۱ ژوئیه ۱۹۲۹) بازیگر و کمدین آمریکایی است. از فیلم‌های معروف او می‌توان به بازی در فیلم تحلیل این اشاره کرد.پت کوپر سه بار ازدواج کرده است. وی از ازدواج اول خود با دولورس نولا دارای دو فرزند بیولوژیکی (مایکل و لوئیز کاپوتو) و از ازدواج دوم با خواننده پتی پرینس یک فرزند خوانده (پتی جو کوپر) است. پت کوپر دارای 5 نوه است: 2 نوه و 3 نوه. وی در سال 2018 با همسر سوم خود ، امیلی کانر ازدواج کرد که در سال 2011 در کلوپ نیویورک فراریس ملاقات کرد. وی تهیه کننده تئات...