کتاب نقشه بندی ذهنی

The mind map book
هدفمند زندگی کنید از خلاقیت خود برای تحول در زندگی استفاده کنید با مقدمه دکتر محمد سیدا مرد برتر حافظه ایران
  • 15 % تخفیف
    80,000 | 68,000 تومان
  • موجود
  • انتشارات: پل پل
    نویسنده:
کد کتاب : 5070
مترجم :
شابک : 978-9649944463
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 108
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1993
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 8
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب نقشه بندی ذهنی اثر تونی بازان

پتانسیل مغز انسان باور نکردنی است و تونی بوزان در "نقشه بندی ذهنی" پیشگام در تحقیق درباره این پتانسیل و کمک به مردم برای یادگیری چگونگی استفاده از پتانسیل مغز است. کتاب "نقشه بندی ذهنی" مهمترین و جامع ترین کتاب وی در این زمینه است. این روش جدید هیجان انگیز در استفاده و بهبود حافظه، تمرکز و خلاقیت در برنامه ریزی و ساخت فکر در همه سطوح اعجاب انگیز است و توانایی یادگیری، به یاد آوردن و ثبت اطلاعات را تسریع می کند.
"نقشه بندی ذهنی" و تفکر واگرا، روشهای پیشگامانه ای برای دستیابی به اطلاعاتی است که طی سالها توسط نویسنده جمع آوری و تدوین شده است، و اکنون کتابچه راهنمای کاربردی کامل "نقشه بندی ذهنی" را برای همه کسانی که می خواهند با حداکثر توان از مغز خود استفاده کنند، ارائه می دهد. فرایند معرفی شده در "نقشه بندی ذهنی" هم اکنون با موفقیت خارق العاده ای توسط شرکت های چند ملیتی، دانشگاه های پیشرو، ورزشکاران قهرمان و هنرمندان برجسته استفاده می شود. این کتاب شامل طیف وسیعی از تمرین های محرک و مجموعه ای عالی از عکس های رنگی و نقشه های ذهنی است که دقیقا چگونگی انجام این کار را در این روش به شما نشان می دهد.

کتاب نقشه بندی ذهنی

تونی بازان
آنتونی پیتر بوزان (تونی بوزان) نویسنده و مشاور آموزشی است. او از بنیانگذاران و ارائه کنندگان تکنیک‌های نقشه‌برداری ذهنی است. او مدعی است که با ورزشکاران المپیک، دانشگاه‌ها، بچه‌ها در همه سنین و اشخاص برجسته و مشهور کار کرده تا به آنها یاد دهد که چگونه استفاده از قدرت ذهنیشان را افزایش دهند.آنتونی پیتر بوزان در میدل‌سکس انگلیس به دنیا آمد. او دانش‌آموخته از دبیرستان کیتسیلانو ونکوور کانادا هست. او در سال ۲۰۰۶ برنامه نرم‌افزاری را که نقشه ذهنی را مدیریت می&zwn...
نکوداشت های کتاب نقشه بندی ذهنی
Shows corporate executives how to hot-wire their creative energies… Buzan puts on quite a show
بوزان به مدیران شرکت ها نشان می دهد که چگونه می توانند انرژیهای خلاقانه خود را فعال کنند ... نمایش کاملی است.
Forbes

This idea-rich, relentlessly upbeat manual proffers graphic images as an aid to unlock creative thinking or clarify emotions… will challenge and stimulate the open-minded.
این کتاب برای کمک به آزاد کردن تفکر خلاق و فعال کردن احساسات بسیار مفید است ... باعث ایجاد ذهنیت آزاد خواهد شد.
Publishers Weekly Publishers Weekly

قسمت هایی از کتاب نقشه بندی ذهنی (لذت متن)
نقشه های ذهنی علاوه بر ایجاد یک هدف عملی، به شما کمک می کنند تا شخصیت، خلاقیت و همینطور هنر خود را ارتقاء دهید. بسیاری از افرادی که سال هاست از نقشه های ذهنی در ابعاد مختلف زندگی خود بهره می گیرند، ترسیم نقشه های ذهنی را تبدیل به یک مهارت هنری کرده اند. نقشه ذهنی تمام قوای فکری شما را فعال می سازد تا بواسطه یک تکنیک کارآمد به تحلیل کلمات، تصاویر، اعداد، منطق، ریتم، رنگ و هشیاری محیطی بپردازند. نقشه ذهنی شما را قادر می سازد تا با ذهن خود همراه شده و غرق در افکار خود شوید.

اما دلیلی برای نگرانی وجود ندارد زیرا ما اکنون با توجه به کارهای دکتر مارک روزنویگ در پاریس می دانیم، حتی اگر مغز شما برای 100 سال در هر ثانیه با 10 داده تغذیه شود (هر داده یک کلمه یا تصویر ساده است)، هنوز هم کمتر از یک دهم از ظرفیت خود استفاده نکرده است.