کتاب مصاف بی پایان با شیطان

Masaf-e Bi Payan Ba Sheytan
کد کتاب : 51203
شابک : 978-9640910320
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 260
سال انتشار شمسی : 1398
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 10
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب مصاف بی پایان با شیطان اثر فتح الله نجارزادگان

راهیان کوی دوست، تا دل از اغیار بر نکنند و شست و شویی نکنند و غبار از دل نروبند، به جانان ره نیابند و چنین سلوکی مستلزم دشمن شناسی است.
نویسنده محترم، کوشیده جنبه های تربیتی، به ویژه هشدارهای قرآن و اهل بیت را طرح کند و در این راه از تمثیل، شعر و داستان بهره جسته است.
این کتاب می تواند قدمی باشد برای آگاهی از دشمن دیرین آدمیان، شیطان، و توانایی های آن برای کارزار با او.
مطالب این کتاب در دو بخش طراحی شده است. عنوان بخش اول شناخت دشمن است.
«کارنامه زندگی ابلیس در یک نگاه»، «توان و گستره فعالیت دشمن»، «هدف های دشمن»، «سیاست های اصولی دشمن»، «مهارت ها، تجهیزات و نیروهای دشمن»، «کمین گاه های حساس و گلوگاه های خطر» و «در اسارت دشمن» هفت فصل بخش اول را تشکیل می دهد.
کارزار با دشمن نام بخش دوم است که در سه فصل «سرمایه ها و توانایی های ما»، «سیاست های اصولی در مبازره با دشمن» و «شیوه ها و راهکارهای مبارزه» تدوین شده است.
کتاب «مصاف بی پایان با شیطان» به راه های علمی و عملی غلبه بر نفس و شیطان می پردازد و ما را در کمین گاه های حساس و گلوگاه های خطر راهنمایی می کند و می تواند قدمی باشد برای آگاهی از دشمن دیرین آدمیان، شیطان، و توانایی های آن برای کارزار با او.

کتاب مصاف بی پایان با شیطان

فتح الله نجارزادگان
فتح‌الله محمدی (متولد ۱۳۳۷ش، اصفهان)، معروف به نجارزادگان، محقق و نویسنده در رشته علوم قرآن و حديث، عضویت در هیئت‌ علمی، و استادتمام دانشگاه‌ تهران‌، ریاست دانشکده الهیات پردیس فارابی دانشگاه تهران، سردبیر مجله پژوهشنامه ثقلین، از 1393 تاکنون.وی در سال 1356ش موفق به اخذ ديپلم در رشته رياضى شد. در سال 1358ش به حوزه علميه اصفهان رفت و تا سال 1364ش دروس مقدمات، اصول، شرح لمعه و متون ديگر عمومى را خواند. در اين سال، با ورود به حوزه علميه قم و شروع رسائل و مكاسب، از واحد آموزش ...
دسته بندی های کتاب مصاف بی پایان با شیطان