کتاب آثار و اندیشه های زیگموند فروید

Sigmund Freud: An Introduction
  • 15 % تخفیف
    140,000 | 119,000 تومان
  • موجود
  • انتشارات: فرهنگ نشر نو فرهنگ نشر نو
کد کتاب : 52009
مترجم :

شابک : 978-6004902717
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 215
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1400
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب آثار و اندیشه های زیگموند فروید

«ژان میشل کوئینودوز» در کتاب« آثار و اندیشه های زیگموند فروید»، زندگی و کار اساسی زیگموند فروید را از آغاز تجربیات بالینی خود در وین در دهه 1880 تا آخرین سالهای زندگی‌اش در لندن در دهه 1930 را بیان می‌کند. اکتشافات فروید ، از جمله مفاهیم تأثیرگذار جهانی مانند عقده ادیپوس و تعبیر خواب ، امروزه همچنان در بسیاری از رشته ها کاربرد دارد. هر فصل به شکلی واضح نوشته شده است و خواننده را با چارچوبی محکم برای درک مفاهیم کلیدی فرویدی آشنا می‌کند.


این کتاب با زندگی فروید قبل از کشف روانکاوی شروع می شود. فصل های بعدی به ارائه مفاهیم کلیدی روانکاوی اختصاص یافته است. به مشارکتهای فروید همچنین در تمرین روزانه بالینی روانکاوی و روان درمانی اشاره شده است. فصل آخر مربوط به زندگی فروید از 1900 تا 1939 ، یعنی سال مرگ او است.


این مقدمه جذاب ، مختصر و در دسترس برای زندگی و آثار زیگموند فروید ، یکی از تأثیرگذارترین و انقلابی ترین شخصیت های قرن نوزدهم و بیستم ، توسط نویسنده مشهور بین المللی ژان میشل کوئینودوز ، هم برای خوانندگان حرفه ای و هم برای افرادی که دارای تجربه هستند جذاب خواهد بود. این کتاب به خوبی شما را با شخصیت فروید و ریشه های نظری مفاهیم کلیدی به‌کار رفته در آثارش، آشنا می‌کند.

کتاب آثار و اندیشه های زیگموند فروید

نکوداشت های کتاب آثار و اندیشه های زیگموند فروید
Jean Michel Quinodoz is able to distil complex ideas into something easily available to a wide audience without talking down to his readers. He has managed to cover in this small book the main lines of Freud’s oeuvre.
ژان میشل کوئینودوز قادر است ایده های پیچیده را به چیزی که به راحتی در دسترس مخاطبان گسترده است ، تبدیل کند. او توانسته است در این کتاب کوچک خطوط اصلی آثار فروید را پوشش دهد.
Dr. Dana Birksted-Breen

قسمت هایی از کتاب آثار و اندیشه های زیگموند فروید (لذت متن)