کتاب زن دوم

The Other Mrs
کد کتاب : 52850
مترجم :
شابک : 978-6003841703
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 460
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2020
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 7
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

زنی دیگر
The Other Mrs
کد کتاب : 83069
مترجم :
شابک : 978-6227945553
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 400
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2020
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب زن دوم اثر ماری کوبیکا

کتاب «زن دوم» رمانی نوشته ی «ماری کوبیکا» است که اولین بار در سال 2020 به چاپ رسید. «سیدی فاوست» و همسرش «ویل»، پس از خودکشی خواهر «ویل» یعنی «آلیس»، خانه ی او را در جزیره ای نزدیک سواحل «مین»، به ارث برده اند. آن ها همچنین مسئولیت مراقبت از دختر شانزده ساله ی او، «ایمجن»، را نیز پذیرفته اند؛ دختری که به شکل طبیعی پس از مرگ مادرش، با مشکلات روحی زیادی رو به رو شده است. علیرغم این تراژدی، «سیدی» فرصتی را برای شروعی دوباره در کنار همسر و دو پسرش—«آتو» و «تیت»— تصور می کند. «سیدی» می خواهد مشکلات گذشته را فراموش کند: رابطه ی پنهانی همسرش، اتفاقی که برای «آتو» در مدرسه افتاد، و اشتباهی که باعث شد «سیدی» شغلش را در شیکاگو از دست بدهد. با این حال، رفتارهای پرخشاگرانه و تهدیدآمیز «ایمجن» باعث ایجاد تنش در خانواده می شود، و قتل همسر جدید همسایه ی آن ها، زندگی این خانواده را عجیب تر از هر زمان دیگری در گذشته می کند. اکنون «سیدی» متهم به قتل است.

کتاب زن دوم


ویژگی های کتاب زن دوم

از کتاب های پرفروش نیویورک تایمز

ماری کوبیکا
ماری کوبیکا (متولد: ایلینوی ، ایالات متحده) نویسنده پرفروش نیویورک است. وی دارای مدرک لیسانس هنر در رشته تاریخ و ادبیات آمریکا از دانشگاه میامی در آکسفورد، اوهایو است. رمان های او عبارتند از: آیا تو گریه نمی کنی ، عزیزم زیبا و دختر خوب.
نکوداشت های کتاب زن دوم
Engrossing.
هیجان انگیز.
Booklist Booklist

Thriller and mystery fans should add this twisting tale to their list.
طرفداران داستان های تریلر و معمایی باید این داستان پرپیچ و خم را به فهرست خود اضافه کنند.
Huffington Post

A mesmerizing tale.
داستانی مسحورکننده.
Library Journal Library Journal

قسمت هایی از کتاب زن دوم (لذت متن)
اگر زمان می تواند چیزی اینچنین بی اهمیت را به چیزی اینقدر دوست داشتنی تبدیل کند، همین اتفاق برای همه ی ما نیز می تواند رقم بخورد. همین اتفاق برای من هم ممکن است رقم بخورد.

او گفت، مردی که مایل است به همسرش خیانت کند، در اغلب اوقات قول هایی به تو می دهد که نمی تواند از پس آن ها برآید. وقتی به تو می گوید دوستت دارد، یک جور به دام انداختن است.

گفت همسران خیانتکار، استاد فریبکاری هستند. ممکن است چیزهایی به تو بگوید تا رابطه را تمام نکنی. او، هم همسر دارد و هم معشوقی در کنار آن. هیچ انگیزه ای برای تغییر ندارد.