کتاب خمسه به روایت خمسه

Khamseh about khamseh
کد کتاب : 52904
شابک : 978-6009827794
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 304
سال انتشار شمسی : 1401
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب خمسه به روایت خمسه اثر امید نجوان

این کتاب در اصل روزشمار، ماه شمار و سال شمار زندگی علیرضا خمسه از آغاز تا لحظه حاضر را دربرمی‌گیرد. البته این موارد تنها یک فصل از کتاب است. او تلاش کرده تا تمام وقایع را از روز تولد و اینکه در چه سالی متولد شده و چه کار کرده تا لحظه حاضر را بیان کند. مثلا سال گذشته دو فیلم بازی کرده یک تئاتر کار کرده، مطلبی یا یادداشتی نوشته، همه در این بخش کتاب آمده است.

علاوه بر این موضوعات، این اثر دربرگیرنده مطالبی است که طی سال‌ها در مجلات و نشریات از ایشان چاپ شده یا اگر فیلمنامه، نمایشنامه‌ و شعر یا مطلبی را ترجمه کرده همه را انتخاب کرده و تبدیل به یک جلد کتاب شده است. در این کتاب منتخبی از مصاحبه‌ها آورده شده است.

کتاب خمسه به روایت خمسه

امید نجوان
متولد بیستم فروردین ۱۳۴۹ در شهر تهرانآغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از ۱۳۷۱ با انتشار نقد فیلم و گزارش در ماهنامه «فرهنگ و سینما»عضو پیوسته انجمن صنفی کارگریِ منتقدان و نویسندگان آثار سینمایی (انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران سابق) از ۱۳۷۴عضو تحریریه ماهنامه سینمایی «فیلم» از ۱۳۷۶ تا اسفند ۱۳۹۹همکاری با سایر نشریه‌های تخصصی از جمله «دنیای تصویر»، «ویدئو ماهواره»، «ویدئو»، «فیلم‌ویدئو»، «فیلمنگار&raq...
دسته بندی های کتاب خمسه به روایت خمسه