کتاب سیستم گرید در طراحی گرافیک

Grid Systems in Graphic Design
کد کتاب : 53509
مترجم : دژار حقی
شابک : 978-9649479682
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 224
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 1996
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب سیستم گرید در طراحی گرافیک اثر ژوزف مولر بروکمان

سیستم گرید یک چارچوب سفت و سخت است که قرار است به طراحان گرافیک در سازماندهی معنادار، منطقی و سازگار اطلاعات در یک صفحه کمک کند. این یک ابزار شناخته شده است که توسط طراحان چاپ و وب برای ایجاد طرح هایی با ساختار مناسب و متعادل استفاده می شود. نسخه‌های ابتدایی سیستم‌های شبکه‌ای از زمان قرون وسطی وجود داشته است، اما گروهی از طراحان گرافیک سوئیسی، که عمدتا از ایده‌هایی از ادبیات چاپی الهام گرفته‌اند، شروع به ساختن یک سیستم سخت‌تر و منسجم‌تر برای صفحه‌آرایی کردند. هسته اصلی این ایده ها برای اولین بار توسط مولر-براکمن ارائه شد که به گسترش دانش در مورد شبکه ها در سراسر جهان کمک کرد. این جلد دستورالعمل‌ها و قوانینی را برای عملکرد و استفاده برای سیستم‌های شبکه‌ای از 8 تا 32 فیلد شبکه ارائه می‌کند که می‌تواند برای متنوع‌ترین پروژه‌ها، شبکه سه‌بعدی نیز مورد استفاده قرار گیرد. دستورالعمل های دقیق برای استفاده از تمام سیستم های شبکه ممکن ارائه شده به کاربر داده می شود و نمونه هایی از کار صحیح در سطح مفهومی را نشان می دهد.
این کتاب برای کسانی مناسب است که با طراحی خودکار متن و تصویر کار می کنند. نمونه هایی از کار درست در سطح مفهومی را نشان می دهد. دستورالعمل های دقیق برای استفاده از تمام سیستم های شبکه ارائه شده (8 تا 32 فیلد شبکه) به کاربر داده می شود. اینها را می توان برای متنوع ترین پروژه ها استفاده کرد. به زبان ساده: کتاب راهنمای حرفه برای این حرفه.

کتاب سیستم گرید در طراحی گرافیک

ژوزف مولر بروکمان
جوزف مولر بروکمان (Josef Müller-Brockmann) طراح گرافیک سوئیسی بود.مولر بروکمان در سال ۱۹۱۴ در راپرزویل، سوئیس زاده شد. از سال ۱۹۳۰ به عنوان طراح گرافیک (ارتباط تصویری) در زوریخ آغاز به کار کرد. وی در پی یک بیان گرافیکی مطلق و جهان‌شمول بود که از طریق ارائه‌ای عینی و غیر شخصی بدون واسطه احساسات شخصی طراح با مخاطب ارتباط برقرار کند.برای داشتن معیاری از درجه موفقیت او می‌توانیم به قدرت و تأثیر تصویری کارهای او مراجعه کنیم. طراحی‌های مولر-بروکمان در دهه پنجاه میلادی امروز...
دسته بندی های کتاب سیستم گرید در طراحی گرافیک